SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Oreo z nową globaną platformę komunikacyjną „Stay Playful”. W reklamie Wiz Khalifa (wideo)

Należąca do koncernu Mondelez marka słodyczy Oreo uruchamia globalną platformę kreatywną "Stay Playful", rozpoczynając od kampanii telewizyjnej w Ameryce Północnej, w której uczestniczy muzyk Wiz Khalifa i jego pięcioletni syn.

Nowa platforma komunikacyjna Oreo autorstwa agencji The Martin Agency nawiązuje do platformy "Wonderfilled" również przez nią stworzonej, a wprowadzonej w 2013 roku. Była ona podstawą wielu kampanii na przestrzeni ostatnich lat, w tym prowadzonej od 2015 roku aktywności pod hasłem "Play With Oreo" i zeszłorocznego "We Are Oreo People" - w obu przypadkach ludzie dzięki ciastkom Oreo wspólnie spędzali czas bawiąc się.

Prowadzone w ramach nowej platformy działania reklamowe obejmą internet, social media i telewizję.

Tłem muzycznym do nowej reklamy Oreo jest nagrana przez Wiza Khalifa oryginalna piosenka "Playful 4 Life". W spocie muzyk występuje z synem Sebastianem – bawią się razem. W piosence padają m.in.  "Mówią, że jesteśmy zbyt dorośli na zabawę?  Mówimy, że zabawa nigdy się nie kończy ". 30-sekundowa wersja spotu zadebiutuje podczas rozdania nagród Grammy 10 lutego.

Oreo wyda również pełnowymiarową wersję piosenki przewodniej, którą można odtworzyć wyłącznie w "Oreo X Wiz Khalifa Limited-Edition Music Box".

Marka wprowadziła Oreo Music Box - miniaturowy gramofon, który odtwarza muzykę po umieszczeniu na niej ciasteczka Oreo - w Stanach Zjednoczonych w listopadzie zeszłego roku, jako część pakietu z limitowanej edycji sprzedawanego na Amazon za 19,99 dolarów.

Dołącz do dyskusji: Oreo z nową globaną platformę komunikacyjną „Stay Playful”. W reklamie Wiz Khalifa (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl