Peugeot ujednolicił internetowe serwisy dealerów
Internetowe serwisy polskich dealerów Peugeot zostały ujednolicone pod względem funkcjonalności i grafiki. Dzięki zmianom dystrybutorzy mogą samodzielnie aktualizować poszczególne witryny.
Internetowe serwisy polskich dealerów Peugeot zostały odświeżone w ten sposób, żeby przypominały stronę główną polskiego oddziału tej firmy. W poszczególnych witrynach wprowadzono jednolitą oprawę graficzną nawiązującą do globalnego wizerunku Peugeot. Ponadto dystrybutorzy samochodów tej marki zyskali możliwość samodzielnego aktualizowania i edytowania poszczególnych serwisów, np. zamieszczania w nich informacji o lokalnych promocjach, położeniu i godzinach otwarcia salonów oraz danych kontaktowych.
Relaunch internetowych stron dealerów Peugeot przygotowała agencja interaktywna K2 Internet.
Dołącz do dyskusji: Peugeot ujednolicił internetowe serwisy dealerów