'Pierogalia. Liczy się wnętrze'
W październiku rusza nowa kampania reklamowa nowej linii produktówAviko - Pierogalii, przygotowana przez GPD Advertising. Kampaniapod hasłem: "Pierogalia. Liczy się wnętrze" będzie obecna wpaździerniku na outdoorze oraz w prasie.
W ramach akcji, w największych miastach Polski pojawią sięcitylighty i niestandardowe billboardy. Kampania prasowa obejmienajbardziej poczytne czasopisma takie jak Gala, Claudia, ŚwiatKobiety, Oliwia, a także: Polityka, Tele Tydzień, Focus i Newsweek.Akcję uzupełnią banery na Onecie i Interii oraz materiałypromocyjne w sklepach.
Kampania, która potrwa do końca listopada, ma na celu wspieranienowych produktów w portfolio Aviko - pierogów.
Kreację przygotowała agencja GPD Advertising, a ze strony Avikorealizację kampanii nadzorował Tomasz Benkowski - Brand ManagerCEE. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Starlink.
Dołącz do dyskusji: 'Pierogalia. Liczy się wnętrze'