SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Wojciech Mecwaldowski jako Święty Mikołaj reklamuje promocję Plusa (wideo)

Ruszyła bożonarodzeniowa kampania reklamowa sieci telekomunikacyjnej Plus. Akcja, z aktorem Wojciechem Mecwaldowskim w roli głównej, wspiera promocję dla użytkowników przenoszących numer do Plusa.

Wojciech Mecwaldowski w spocie Plusa Wojciech Mecwaldowski w spocie Plusa

W spocie z kampanii Wojciech Mecwaldowski jako pracownik salonu sprzedażowego sieci Plus marzy, co stałoby się, gdyby był Świętym Mikołajem. Najlepszą perspektywą okazują się przenosiny z Laponii do Plusa - razem z elfami, śnieżynkami i reniferem.

W ramach promocji za każdy numer przeniesiony do oferty abonamentowej Plusa, lub przy przedłużeniu obecnej umowy abonamentowej, użytkownik może uzyskać 100 zł premii. W tym celu należy wysłać darmowego SMS-a o treści KASA na numer 80240. Po spełnieniu warunków klient otrzyma kod i PIN do wypłaty 100 zł z dowolnego bankomatu Euronetu.

Promocja potrwa do 24 grudnia lub wyczerpania puli 108,7 tys. zł 100-złotowych nagród.

 

Promocja obejmuje też zwroty w wysokości 200 lub 400 zł przy zakupie z nowym abonamentem smartfona Xiaomi 11T Pro 5G lub OPPO Reno6.

Wojciech Mecwaldowski jest głównym bohaterem reklam Plusa od kampanii z sierpnia i września promującej nowy wizerunek sieci, zmieniony w ramach rebrandingu najważniejszych marek Grupy Polsat Plus. Wcześniej przez kilka lat w kampaniach Plusa występował Szymon Majewski.

Działania reklamujące Plusa obejmują wszystkie kanały komunikacji, na czele z telewizją i internetem. Za kreację kampanii odpowiada agencja Freundschaft, za produkcję spotów - dom produkcyjny TFP, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Vizeum.

W trzecim kwartale br. Grupa Polsat Plus osiągnęła wzrost wpływów w ujęciu skorygowanym o 2,5 proc. do 2,59 mld zł, a dzięki finalizacji sprzedaży Polkomtel Infrastruktury za 7,07 mld zł zanotowała 3,15 mld zł zysku netto, na koniec września miała 7,47 mld zł na rachunkach i lokatach.

Na koniec września firma w segmencie B2C miała sprzedanych 6,18 mln jednostkowych usług (RGU) telefonii mobilnej w modelu abonamentowym, o 7,3 proc. więcej niż przed rokiem. Wzrost wynika m.in. z przejęcia w czerwcu wirtualnego operatora Premium Mobile.

Dołącz do dyskusji: Wojciech Mecwaldowski jako Święty Mikołaj reklamuje promocję Plusa (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Christmas
Najlepsza reklama świąteczna🎁 Oglądamy z rodzina i najlepsze to elfy🖖 Śmieszna
0 0
odpowiedź