SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Polomarket promuje się maskotkami z „wesołej zagródki”

W sklepach Polomarket startuje promocja „Wesoła Zagródka”, w której klienci będą mogli zdobywać maskotki typowych polskich zwierząt. Akcję przygotowała firma TCC Retail Marketing.

W ramach promocji za każde 30 zł wydane na jednorazowe zakupy w Polomarkecie otrzymuje się jedną naklejkę. Osobna naklejka przysługuje też za zakup oznaczonego produktu.

50 naklejek uprawnia do odebrania maskotki za darmo, a 25 - do zakupu w cenie 24,99 zł. Pluszaki są też dostępne w normalnej sprzedaży za 49,99 zł. Jakie to maskotki? się Koń Franek, Osiołek Maurycy, Krówka Matylda, Koziołek Felek, Świnka Klementynka, Owca Gabrysia, Kurczak Kostek i Piesek Bolek.

Promocja zaczęła się 19 lutego, potrwa do 29 kwietnia lub wyczerpania zapasów maskotek. Regulamin akcji i karta do zbierania naklejek dostępne są w sklepach i na stronie Polomarket.pl. Koncepcję kampanii przygotowała firma TCC Retail Marketing.

- Ostatnia nasza „maskotkowa” akcja lojalnościowa, podczas której klienci mogli nabyć postacie z lubianej i powszechnie znanej kreskówki „SpongeBob Kanciastoporty”, cieszyła się ogromną popularnością. Pamiętając o powodzeniu akcji, powracamy z ofertą kierowaną do dzieci - komentuje Krzysztof Szultka, dyrektor marketingu w Polomarkecie.

Przypomnijmy, że podobną promocję, ze maskotkami świeżakami symbolizującymi owoce i warzywa, przeprowadzono jesienią 2016 i 2017 roku w sklepach Biedronka.

Dołącz do dyskusji: Polomarket promuje się maskotkami z „wesołej zagródki”

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
edek
nowatorski koncept
tego jeszcze nie było w żadnej spożywce
odpowiedź