Polomarket promuje się maskotkami z „wesołej zagródki”
W sklepach Polomarket startuje promocja „Wesoła Zagródka”, w której klienci będą mogli zdobywać maskotki typowych polskich zwierząt. Akcję przygotowała firma TCC Retail Marketing.
W ramach promocji za każde 30 zł wydane na jednorazowe zakupy w Polomarkecie otrzymuje się jedną naklejkę. Osobna naklejka przysługuje też za zakup oznaczonego produktu.
50 naklejek uprawnia do odebrania maskotki za darmo, a 25 - do zakupu w cenie 24,99 zł. Pluszaki są też dostępne w normalnej sprzedaży za 49,99 zł. Jakie to maskotki? się Koń Franek, Osiołek Maurycy, Krówka Matylda, Koziołek Felek, Świnka Klementynka, Owca Gabrysia, Kurczak Kostek i Piesek Bolek.
Promocja zaczęła się 19 lutego, potrwa do 29 kwietnia lub wyczerpania zapasów maskotek. Regulamin akcji i karta do zbierania naklejek dostępne są w sklepach i na stronie Polomarket.pl. Koncepcję kampanii przygotowała firma TCC Retail Marketing.
- Ostatnia nasza „maskotkowa” akcja lojalnościowa, podczas której klienci mogli nabyć postacie z lubianej i powszechnie znanej kreskówki „SpongeBob Kanciastoporty”, cieszyła się ogromną popularnością. Pamiętając o powodzeniu akcji, powracamy z ofertą kierowaną do dzieci - komentuje Krzysztof Szultka, dyrektor marketingu w Polomarkecie.
Przypomnijmy, że podobną promocję, ze maskotkami świeżakami symbolizującymi owoce i warzywa, przeprowadzono jesienią 2016 i 2017 roku w sklepach Biedronka.
Dołącz do dyskusji: Polomarket promuje się maskotkami z „wesołej zagródki”
tego jeszcze nie było w żadnej spożywce