SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Polskie kampanie nagrodzone na Golden Drum. 15 nagród dla Mastercard i McCann

Agencja McCann Poland i Mastercard Poland zdobyły 15 nagród,w tym dwie Grand Prix, za kampanię "Room for Everyone". Nagrody zdobyły także Molecular Creative Warszawa, Accenture Song i Fundacja IT Girls, Havas Polska i Publicis Worldwide Polska, 180heartbeats + Jung v. Matt i 2012 Agency. 

Kampania „Room for Everyone” wykorzystująca platformę GdzieJakiBiznes, powstała z myślą o polskich i ukraińskich mikroprzedsiębiorcach. Promuje ona ideę biznesów komplementarnych, czyli takich, które funkcjonując w pobliżu siebie, lepiej prosperują i pozytywnie wpływają na pozostałe przedsiębiorstwa w danej lokalizacji.Platforma stworzona została w oparciu o zanonimizowane dane o trendach zakupowych od Mastercard oraz dodatkowe informacje dostarczone przez partnerów programu, takie jak zagęszczenie ruchu czy poziom natężenia hałasu w danej lokalizacji. Użytkownik platformy może też uzyskać informacje o biznesach komplementarnych, czyli takich, które funkcjonując w pobliżu siebie, lepiej prosperują.

"Room for Everyone" zdobył 15 nagród: 2x Grand Prix w kategoriach: Omni-Channel, Creative use of Data oraz One-Channel, Creative use of AI / AR, Data / Insight, Metaverse, NFT; 3 Golden Drum w kategoriach: Creative Business Excellence, Sustainable Business Solutions; Creative Business Excellence, B2B Brand Strategy & Experience oraz All Juries, Profit Social Good; 5 Silver Drum w kategoriach: Creative Business Excellence, Brand Building, Brand Strategy and Experience; Creative Business Excellence, Activation, Website & Mobile Activation; Business Excellence, Innovation, Product or Service Innovation; All Juries, Genius Loci/Local Spirit oraz One-Channel, Social Networking Solutions & Community Sites; 5 Bronze Drum w kategoriach: Omni-Channel, Direct Engagement; Omni-Channel, Creative use of AI / AR, Data / Insight, Metaverse, NFT; Craft, Digital Craft, Use of Creative Data & AI; Creative Media Excellence, Creative Use of Media, Digital & Mobile Platforms oraz Omni-Channel, Integrated, Profit.

Dodatkowo, McCann Poland kolejny rok z rzędu uplasował się w ścisłej czołówce, zajmując drugie miejsce wśród agencji nagrodzonych na festiwalu Golden Drum. Bartosz Jeglejewski, dyrektor kreatywny agencji, został uhonorowany tytułem Golden Drum Creative Director of the Year.

Zobacz: Osiem polskich agencji na shortlistach Golden Drum. 19 nominacji dla McCann Poland

Polski wieczór na Golden Drum

Molecular Creative Warszawa za projekt "Jazgot" dla mBanku (w kategorii Creative Media – Content) otrzymał Silver Drum. Projekt realizowano we współpracy mBanku i Voice House.

Silver Drum w kategorii Craft - Digital Craft otrzymała kampania społeczna Fundacji IT Girls "METsy The doll", przygotowana z Accenture Song. Miała na celu przełamanie stereotypów płci, utrudniających kobietom odniesienie sukcesu w dziedzinach STEM (Science, Technology, Engineering, Mathematics).

W kategorii One Channel - Bronze Drum otrzymały Havas Polska i Publicis Worldwide Polska za projekt "Łowienie danych" (#Fishing For Data) zrealizowany dla BNP Paribas Polska. Razem z klientami i partnerami bank tworzy społeczną sieć monitoringu rzek i jezior, wykorzystując spławik Aguard, który zbiera dane o poziomie zasolenia wody. 

W kategorii Craft - Motion Craft, Bronze Drum dostała agencja 2012 - za kampanię "Axe Nose" dla Unilevera oraz agencja 180heartbeats + Jung v. Matt za kampanię "Koniec podatków" dla Betclic. Akcja 180heartbeats + Jung v. Matt dla Betclic - "Pani Renata" otrzymała Golden Drum w kategorii Craft - Motion Craft.

Festiwal Golden Drum zostanie ujęty w AdForum Business Creative Report - rankingu najczęściej nagradzanych światowych kampanii z podziałem na branże.

McCann Worldgroup otrzymała nagrodę Sieci Reklamowej Roku. Agencją Mediową Roku została UM Romania, Agencją Reklamową Roku Lepub z Medionalu. Tytuł Niezależnej Agencji Reklamowej Roku trafił do Bickerstaff. 756 z Kijowa.

Dołącz do dyskusji: Polskie kampanie nagrodzone na Golden Drum. 15 nagród dla Mastercard i McCann

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl