SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Polskie Radio zawarło z Millward Brown umowę na Radio Track

Polskie Radio podpisało umowę z instytutem Millward Brown na dostarczanie danych z badania Radio Track w 2015 roku.

Millward Brown, tak jak w latach poprzednich, także i tym roku będzie dostarczać wyniki całorocznego badania radiowego Radio Track. Kwota, jaką Polskie Radio zapłaci Millward Brown w br. za tę usługę, nie została ujawniona.

Umowę z Millward Brown na prowadzenie badania radiowego zawarł też na br. Komitet Badań Radiowych.

Radio Track - badanie realizowane przez firmę Millward Brown - jest dotychczas jedynym w Polsce ciągłym badaniem pomiarowym dotyczącym słuchalności stacji radiowych umożliwiającym w szczególności wskaźnikową analizę rynku radiowego pod kątem znajomości stacji, zasięgu dziennego, udziału w rynku, czasu słuchania jak i struktury audytoriów poszczególnych rozgłośni. Obejmuje całe audytorium radiowe na poziomie ogólnopolskim, regionalnym i lokalnym w odniesieniu do słuchaczy w wieku 15-75 lat. Dodatkowo dwa razy w roku metodą dzienniczkową badane są zwyczaje słuchania radia. Dane te przy użyciu modelu matematycznego, służą do konstrukcji mediaplanów i wyliczania wartości wskaźników medialnych kampanii reklamowych. Badanie Radio Track jest realizowane na podstawie jednolitej metody i sposobu ankietowania respondentów w sposób ciągły od 13 lat.

Dołącz do dyskusji: Polskie Radio zawarło z Millward Brown umowę na Radio Track

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
novum
Polskie Radio powinno domagać się zmiany struktury wiekowej badanych .zamiast do 75 lat Radio Track powinno badać np.do 85 roku życia...co to za dyskryminacja najstarszych ludzi?traci na tym i PR i Radio Maryja...
0 0
odpowiedź