"Przebojowa paczka" w relaunchowej kampanii ciastek Hit (wideo)
Pod hasłem "Przebojowa paczka" rozpoczęła się telewizyjna kampaniareklamowa ciastek Hit. Akcja promuje odświeżony wizerunek tejmarki.
Startująca właśnie w telewizji kampania reklamowa ciastek Hitpokazuje, jak łączą one nieznane osoby w rozbawioną paczkęprzyjaciół. Oprawę muzyczną akcji - wykorzystującej 15- i30-sekundowy spot - stanowi piosenka "Hot'n'Cold" Katy Perry.
Kampania reklamowa wspiera odświeżenie wizerunku markiobejmujące zmianę designu opakowań - pojawiło się na nich większelogo marki, a jej poszczególne warianty smakowe zyskały różneoznaczenia w formie paneli kolorystycznych i elementów graficznych.Jednocześnie do sprzedaży wprowadzono sezonowe ciastka CoffeeExcitement o smaku złożonym z ekstraktu prawdziwej kawy i aromatukawy mokka. Odświeżone opakowania marki zaprojektowała agencjaDragon Rouge.
Akcja reklamowa oprócz spotów telewizyjnych emitowanych w TVP,Polsacie, TV4, TVN7 i TVP Info obejmuje materiały BTL. Kreacjękampanii - której pierwszy etap jest zaplanowany do połowy czerwca,a drugi od połowy sierpnia do połowy września - przygotowałyagencje G7 (telewizja) i 3points (BTL), natomiast planowaniem izakupem mediów zajął się dom mediowy Mediacom.
Dołącz do dyskusji: "Przebojowa paczka" w relaunchowej kampanii ciastek Hit (wideo)