SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Reklamy tygodnia: Wedel, Mercedes-Benz, Old Spice, Virgin Mobile, Ibuprom (wideo)

W naszym cotygodniowym zestawieniu najciekawszych reklam minionego tygodnia tym razem znalazły się cztery kampanie polskie i jedna zagraniczna. Są to lokalne spoty promujące Mercedesa GLC, sieć telekomunikacyjną Virgin Mobile, słodycze Wedel i preparat Ibuprom Max Sprint oraz zagraniczna reklama kosmetyków Old Spice.

Kosmita Wargorr w reklamie Wedla Kosmita Wargorr w reklamie Wedla

Wedel: „Poczuj dziecięcą radość”

Nowa strategia komunikacyjna Wedla zaskakuje. W pozytywnym tego słowa znaczeniu. Brawo za oryginalność.

Głównym bohaterem nowej kampanii reklamowej czekolad Wedel (produkowanych przez Lotte Wedel) jest dość mrocznie wyglądający kosmita Wargorr, który szuka radości na Ziemi. Akcja zaczęła się dwa tygodnie temu od teaserowych spotów pokazujących, jak bohater na różne sposoby stara się zwalczyć chandrę i depresję. Żaden z nich nie okazuje się skuteczny, dlatego Wargorr przybywa na ziemię, gdzie jedyną metodą zwalczenia złego samopoczucia i odzyskania radości okazuje się jedzenie czekolady Wedel. Podsumowuje to hasło: „Wedel. Poczuj dziecięcą radość”.

Kampania ma zmodyfikować pozycjonowanie marki Wedel. - Przy pomocy zabawnej i oryginalnej postaci Wargorra chcemy nie tylko w nowy sposób zaintrygować naszego wiernego konsumenta, ale również dotrzeć do młodszego odbiorcy. Marka nie zapomina jednak o swoich dotychczasowych konsumentach, dla których tak ważna jest tradycja - stąd w spotach będą się pojawiać także nawiązania do tego atrybutu marki - opisuje Magdalena Kosińska, kierownik marketingu w Lotte Wedel.

Kampania będzie prowadzona do końca br. Obejmuje telewizję (spoty 30-sekundowe, działania product placement w programach rozrywkowych), internet (atywności w serwisach VoD i na stronie Wedel.pl), outdoor (tablice zasięgowe, wizerunkowe i citylighty), kina (niestandardowa akcja) oraz punkty sprzedaży (materiały POS).

Agencje: Grandes Kochonos (strategia, kreacja), Opus Film (produkcja), Cosmo (internet), Plej (POS), OMD (media),  24/7 Communication (public relations).


Mercedes-Benz GLC i ratownicy górscy

O tej reklamie pisało wiele zagranicznych mediów, zwracając uwagę, że stworzono niesamowity, piękny klip. Zgadzamy się w 100 procentach.

W spocie promującym samochód Mercedes-Benz GLC pokazano jak ważną rolę to auto pełni w pracy górskich ratowników. Koncern motoryzacyjny Mercedes-Benz Polska od wielu lat jest partnerem Górskiego Ochotniczego Pogotowia Ratunkowego i wspiera ratowników górskich przekazując im terenowe Mercedesy.

Bohaterem 90-sekundowego spotu jest prawdziwy górski ratownik, Michał Kucharzewski, który jednocześnie jest narratorem w tej reklamie. Opowiada o ratowaniu turystów w górach. Jego opowieść przeplatana jest zdjęciami górskich krajobrazów, pośród których co jakiś czas widać przejeżdżający Mercedes-Benz GLC.

Pod koniec spotu pojawia się informacja, że ratownicy GOPR w tym roku uratowali 1137 osób, a zaraz potem , że Mercedes wspiera ratowników górskich razem z nowym modelem GLC.

Spot obecnie dostępny jest na stronie internetowej Papaya Films, na kanale agencji BBDO Warszawa na Vimeo. W sieci zaczyna udostępniać go również Mercedes Benz Polska.

Spot nagrywano w Karkonoszach przez trzy dni, do zdjęć lotniczych wykorzystano drony. Twórcom reklamy zależało na pokazaniu z jednej strony piękna i tajemniczości polskich gór, z drugiej zaś - emocji i intymności relacji górskich ratowników.

Agencje: BBDO Warszawa (kreacja), Papaya Films (produkcja), Platige Image (postprodukcja).


Old Spice: Terry Crews i Isaiah Mustafa znów razem

Old Spice to jedna z niewielu marek na świecie, w której reklamach zawsze możemy liczyć na dużą dawkę humoru.

Terry Crews i Isaiah Mustafa ponownie pojawili się razem w reklamie promującej kosmetyki marki Old Spice. Obecny spot jest kontynuacją cyklu reklam rozpoczętego latem br. Wówczas po raz pierwszy w historii marki Old Spice Terry Crews i Isaiah Mustafa pojawili się w spocie razem - wcześniej występowali w oddzielnych reklamach.

Nowy klip, podobnie jak wcześniejsze, jest pełen humoru i nieoczekiwanych zwrotów akcji. Tym razem kipiący testosteronem Terry Crews zamienia się w pewnym momencie w rozwścieczonego dzięcioła, zaś uroczy i męski Mustafa gra w szachy z lwem.

Agencja: Wieden+Kennedy


Ibuprom Max Sprint: „Skończ z bólem. Szybko”

Pokazanie bólu jako niechcianego intruza w samochodzie, wyrzucanego przez kierowcę jest dużo bardziej sugestywne niż typowe dla reklam farmaceutyków familijne scenki i animacje przedstawiające działanie preparatów.

Nowa reklama Ibupromu Max Sprint pokazuje sytuację w samochodzie z perspektywy bólu uosobionego w postaci niechcianego pasażera. Kierowca tłumaczy mu, dlaczego nie powinno go tu być, a zaraz po tym jak sięga po opakowanie promowanego leku, ból wysiada z pojazdu. Kolejne ujęcia pokazują już zrelaksowanego kierowcę jadącego przy słonecznej pogodzie oraz slogan: „Skończ z bólem. Szybko”.

W poprzednich latach Ibuprom Max Sprint był reklamowany pod hasłem „Maksymalne uderzenie w ból”, a w spotach pojawiały się animacje pokazujące działanie leku.

Nowa kampania reklamująca Ibuprom Max Sprint jest prowadzona m.in. w telewizji oraz internecie. Za planowanie i zakup mediów na potrzeby akcji odpowiada dom mediowy Starcom.


Virgin Mobile: „Daj się rozpieścić”

Reklamy telekomów mają być rozrywkowe. I Virgin Mobile tę zasadę wzorowo stosuje.

Wirtualny operator telekomunikacyjny zaczął drugi etap kampanii pod hasłem „Daj się rozpieścić” reklamującej pakiet #BezLimitu. Kampania podkreśla, że promocja, w ramach której pakiet internetowy powiększono z 2 GB do 5 GB, została przedłużona. W spocie symbolizuje to gigantyczny sernik przygotowany w betoniarce przez babcię, która w pierwszej reklamie rozpieszczała odbiorców niczym małe dzieci.

Obecny etap akcji zaczął się 7 września i potrwa sześć tygodni. Obejmuje telewizję (kanały ogólnopolskie) oraz internet (spoty wideo na portalach ogólnotematycznych i serwisach lifestyle’owych).

Lubię to (kreacja, internet), Papaya Studio (produkcja), Mindshare Polska (media), Marketing Wizards (internet).

Dołącz do dyskusji: Reklamy tygodnia: Wedel, Mercedes-Benz, Old Spice, Virgin Mobile, Ibuprom (wideo)

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
nnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkuuuuuuuuuuuuuuuuśśśśśśśśśśśśśśśśśśśśśśśśśśśśśśśśśśśśśśśśśśśśśśśśśśśśśśśśśśśśśśśśśśśśśśśśśśśśśśśśśśśśśśśśśśśśśśśśśśśśśśśśśśśśśśśśśśśśśśśśśśśśśśśśśśśśśśś
świetne reklamy
0 0
odpowiedź
User
pavv
Żałosne. Reklamą tygodnia zostaje reklama Bulixu czy też innego Kutaspirazola!
0 0
odpowiedź
User
hmmm
Chyba miało być "NAJGORSZE reklamy tygodnia"? (Poza Mercedesem - to jest akurat OK).
0 0
odpowiedź