SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

RMF FM reklamuje „‘Fakty’ bez zbędnych dopowiedzeń”, odcina się od aluzji do konkurencyjnych stacji

W nowej kampanii reklamowej „Faktów” w RMF FM wykorzystywane jest hasło „Tylko ‘Fakty” - bez zbędnych dopowiedzeń”. Nadawca stacji przekonuje, że nie jest to aluzja do programów informacyjnych innych rozgłośni.

Akcja reklamująca „Fakty” RMF FM ruszyła z początkiem czerwca i potrwa z różnym natężeniem do końca br. Obejmuje różne tytuły prasowe, m.in. tygodniki opinii.

Jedna z reklam jest oparta na haśle: „Tylko ‘Fakty” - bez zbędnych dopowiedzeń”. Rzecznik Grupy RMF Maciej Brzozowski przekazał portalowi Wirtualnemedia.pl, że nie było ono wcześniej wykorzystywane w komunikacji marketingowej RMF FM.

Czy to aluzja do programów informacyjnych innych rozgłośni? - Przez slogan chcemy wyrazić to, co jest napisane. Nic mi nie wiadomo o jakiś zawoalowanych intencjach - stwierdził Maciej Brzozowski.

Według części publicystów od kiedy w styczniu br. po nowelizacji ustawy medialnej zmieniły się władze Polskiego Radia, w programach informacyjnych i publicystycznych eksponowane są wiadomości korzystne dla obozu rządzącego. Z publicznym nadawcą rozstało się w ostatnich miesiącach kilkanaście osób prowadzących takie audycje, np. w zeszłym tygodniu z Trójką pożegnał się Marcin Zaborski, a w połowie czerwca z Jedynki odeszła Zuzanna Dąbrowska. Z kolei z początkiem maja dziennikarzy czytających serwisy informacyjne w Trójce przesunięto do Informacyjnej Agencji Radiowej, jednocześnie zwolniono kierownik redakcji aktualności Grażynę Mędrzycką-Gęsicką i jej zastępcę Tomasza Ławnickiego.

Z drugiej strony nadmiernie krytyczny stosunek do obecnej władzy zarzuca się Radiu TOK FM, należącemu do wydawców „Gazety Wyborczej” i „Polityki”. Oba tytuły mocno wspierają środowiska opozycyjne, obszernie relacjonują działania Komitetu Obrony Demokracji, zaangażowały się w powstanie serwisu dziennikarstwa śledczego OKO.press, w którym pracują związani z nimi dziennikarze. Dwa miesiące temu antyrządowe nastawienie publicystów najczęściej goszczących w TOK FM sparodiował na antenie tej stacji Łukasz Warzecha.

Według badania Radio Track w drugim kwartale br. udział RMF FM w rynku radiowym pod względem słuchalności wyniósł 25,4 proc.

Dołącz do dyskusji: RMF FM reklamuje „‘Fakty’ bez zbędnych dopowiedzeń”, odcina się od aluzji do konkurencyjnych stacji

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Pszczoła
Ach, to obiektywne radio z tradycją noworocznych życzeń od ojca założyciela - Polski bez lewicy. Marzenie Tyczyńskiego się spełniło, alleluja, alleluja
0 0
odpowiedź
User
Obserwator
Twarzą Faktów RMF może być P. Ziemiec, jako typowy przedstawiciel nurtu "bez dopowiedzeń".
0 0
odpowiedź
User
Anna
Twarzą Bogdan Zalewski- Fakty bez dopowiedzeń, a dopowiedzeń poszukaj na jego blogu :)
Powiedzieć o nim zwolennik obecnej władzy, to nic nie powiedzieć.
Czy dla równowagi podacie mi nazwisko jakiegoś lewicującego redaktora z Kopca?
0 0
odpowiedź