Robert Górski w plażowym kiosku zachęca do rejestrowania numerów w Orange na kartę
Orange Polska zaczął kampanię reklamową zachęcającą do rejestrowania numerów prepaidowych w Orange na kartę. Akcję, w której Robert Górski występują jako kioskarz, przygotowały firmy marketingowe Publicis Poland i Initiative Warszawa.
W reklamach opisywane są dwa warianty dla użytkowników chcących zarejestrować numer na kartę w Orange: ogłoszona w połowie czerwca oferta promocyjna w taryfach prepaidowych, w ramach której otrzymuje się na miesiąc 1 tys. minut rozmów do wszystkich sieci i 10 GB internetowego limitu danych, oraz abonament na taryfę Smart Plan LTE Bezterminowy z umową zawieraną na dowolnie długi okres (w każdym momencie można ją wypowiedzieć).
Bohaterem spotu jest Robert Górski, który jako kioskarz występuje w kampaniach reklamowych Orange na Kartę od dłuższego czasu. Tym razem w kiosk z Górskim w środku zamienia się plażowy bar, przy którym siedzą dziewczyny rozmawiające o tej ofercie.
Akcja reklamowa jest powadzona m.in. w telewizji oraz internecie. Kreacją reklam zajęła się agencja Publicis Poland, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Initiative Warszawa.
Kampanie reklamowe promujące rejestrowanie u nich numerów prepaidowych prowadzą też inni operatorzy telekomunikacyjni. W reklamach Plusa występuje Szymon Majewski, a w kampanii Play - Margaret.
Dołącz do dyskusji: Robert Górski w plażowym kiosku zachęca do rejestrowania numerów w Orange na kartę