Ruszyła testowa emisja programu Promocja.TV
Od października program dostępny będzie na Cyfrowym Polsacie, Cyfrze+ oraz w internecie. Projekt realizuje firma Media Ekspert.
- Słowem kluczowym jest dla nas 'promocja', rozumiana jako oferowanie markowych produktów, w atrakcyjnych cenach - powiedział wczoraj Richard Kunicki, wiceprezes zarządu Media Ekspert.
Dzięki kanałowi otrzymamy możliwość uczestnictwa w różnego rodzaju aukcjach, odbywających się na dwa sposoby: jako aukcja internetowa i jako sprzedaż telewizyjna. W ciągu godziny widz będzie mógł uczestniczyć w kilkunastu aukcjach. - Możliwe to jest dzięki kilkuminutowemu procesowi każdej licytacji. Po skończonej jednej odbywa się następna. Nie sprzedane przedmioty będą wystawiane w stałej cenie - mówił Richard Kunicki. System komputerowy umożliwi jednoczesny dostęp do licytacji 240 uczestników.
- Jesteśmy witryną sprzedająca różne towary. Na początku te mniej wartościowe, od biletów lotniczych, sprzętu komputerowego, ale później samochody, a w przyszłości może nawet nieruchomości - dodawał. Ilość każdego przedmiotu jest ograniczona, ponieważ większość z nich pozyskiwana jest od producentów po promocyjnych cenach.
Wysyłka zakupionych towarów odbywa się w czasie od 2 do 5 dni roboczych.
Bloki tematyczne będą pojawiać się zawsze tego samego dnia o tej samej porze, aby ułatwić odnalezienie interesujących widza produktów. Jednocześnie oferta obecna jest na stronie www.promocja.tv.
Aby uczestniczyć w licytacji lub kupować produkty po stałej cenie, trzeba zarejestrować się na stronie internetowej stacji lub zrobić to telefonicznie pod numerem 0 801 88 70 88 (komórki 022 436 21 00). W czasie rejestracji potrzebne jest podanie swojego identyfikatora, który wyświetli się na ekranie podczas licytacji. Każdemu zostanie przyznany również czterocyfrowy kod PIN, który wraz z datą urodzenia, pozwoli na wielokrotne logowanie w systemie.
Dołącz do dyskusji: Ruszyła testowa emisja programu Promocja.TV