Sales&More odświeża brand, ma nową identyfikację wizualną
Po kilkunastomiesięcznej pracy, agencja mediowa Sales&More ma odświeżony brand, nową stroną internetową i zmienioną identyfikację wizualną. Zmiany te są efektem potrzeby wyraźniejszej komunikacji wartości. W centrum nowej tożsamości stoi ampersand – symbol łączenia i wszechstronności, który od teraz odgrywa kluczową rolę w komunikacji agencji.
– Gdy zapowiadałem zmiany w Sales&More, wspominałem o potrzebie łączenia różnych światów marketingowych, które zaczęły się od siebie oddalać. Chcemy, by nasza nowa identyfikacja wizualna odzwierciedlała tę ideę – znak, który łączy, a nie dzieli! – komentuje Tomasz Kozarzewski, prezes Sales&More.
Rebranding agencji to nie tylko nowe barwy i logo, lecz także początek otwartej komunikacji z szerszym gronem odbiorców o projektach i filozofii działania.
Nowe obszary działalności
Sales&More, dotąd kojarzona głównie z działalnością performance, coraz mocniej angażuje się w nowe obszary, dostarczając kompleksowe usługi mediowe zarówno w Polsce, jak i na rynkach zagranicznych. Firma, dzięki autorskiemu Media Frameworkowi, łączy działania wizerunkowe ze sprzedażowymi, pozwalając klientom optymalizować koszty i osiągać skalę działań. W ofercie agencji znajdują się strategie, planowanie mediów, konsulting procesowy, a także kreatywne kampanie dostosowane do potrzeb klientów.
Jak podkreśla Jacek Majecki, dyrektor marketingu agencji, ampersand był obecny w komunikacji Sales&More od dawna, ale teraz zyskał centralne miejsce. – Rebranding to świetny impuls, by pokazać, kim jesteśmy i co robimy. Przez wiele lat za mało i za cicho mówiliśmy o naszej pracy. Ampersand symbolizuje esencję naszego podejścia – łączenie różnych światów marketingowych w jedną, spójną całość. Odważna kolorystyka i nowy branding mają na celu nie tylko wyjście z hermetycznego postrzegania brandu, ale także zainteresowanie naszą marką nowych osób w branży. Chcemy pokazać, że realizujemy odważne i zuchwałe projekty, które robią różnicę.
Nowa strona – nowe możliwości
Wraz z nową identyfikacją wizualną, agencja uruchomiła również nową stronę internetową, która jest teraz nie tylko wizytówką, ale także narzędziem do prezentowania najlepszych realizacji i pełnej oferty firmy. – Pomimo że w dzisiejszych czasach strony www nie są już koniecznością, nasza strona pozwala na szersze opowiedzenie o tym, co robimy. Użytkownicy znajdą tam nie tylko naszą pełną ofertę, ale także dostęp do case studies i panelu klienta. Nasze projekty zawsze mówiły same za siebie, ale teraz komunikujemy o nich w bardziej czytelny i atrakcyjny sposób – dodaje dyrektor marketingu.
Rebranding Sales&More to wynik kilkunastomiesięcznego procesu, w który zaangażowany był cały zespół. Za proces kreatywny była odpowiedzialna agencja Wise People - od fazy discovery i rebrandingu (we współpracy z agencją Moth), przez UI/UX design, po webdevelopment i współpracę launchingową. Agencja zapowiada dalsze wzmacnianie komunikacji i promocję zarówno swoich osiągnięć, jak i sukcesów klientów.
Dołącz do dyskusji: Sales&More odświeża brand, ma nową identyfikację wizualną
Zdecydowanie Polecam. A sam „re-branding” na duży +!
👏 Wy!