Smirnoff z pierwszą od 25 lat globalną kampanią reklamową (wideo)
Marka wódki Smirnoff rusza w tym tygodniu w Europie z pierwszą od 25 lat globalną kampania reklamową. Chce w ten sposób oddać hołd swojej 155-letniej historii.
Głównym elementem kampanii prowadzonej pod hasłem „Infamous Since 1864” jest 60-sekundowa reklama wyreżyserowana przez Ruperta Sandersa.
Opowiada o korzeniach Smirnoffa w Rosji po odrodzeniu się we Francji, a następnie w całej Europie do roli w rewolucji koktajlowej, która miała miejsce w Stanach Zjednoczonych w latach 50. XX wieku.
Kampania rozpoczyna się w tym tygodniu w Europie, potem zostanie rozszerzona o Amerykę Północną, Amerykę Łacińską oraz Afrykę. Obejmie takie rynki, jak m.in. USA, Knada, Argentyna i Kenia. Będzie obejmować media społecznościowe, internet, outdoor oraz prasę.
Koncepcja reklam została opracowana przez globalną agencję kreatywną 72andSunny.
Dołącz do dyskusji: Smirnoff z pierwszą od 25 lat globalną kampanią reklamową (wideo)