SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Spada sprzedaż miesięczników dla mężczyzn

Liderem sprzedaży wśród miesięczników lifestylowych dla mężczyzn w marcu 2009 roku był magazyn "CKM" (Marquard Media Polska), a największą sprzedaż w segmencie pism biznesowych zanotował "Forbes" (Axel Springer Polska).

Sprzedaż ogółem "CKM-u" w marcu b.r. wyniosła 64 039 egz. i była o 17 proc. niższa niż w analogicznym miesiącu 2008 roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugą lokatę zajął magazyn shoppingowy "Logo" (Agora SA), który sprzedał się w ilości 63 158 egz. (spadek o 18 proc.). Dopiero na pozycji czwartej znalazł się "Playboy" (Marquard Media Polska), którego sprzedaż w porównaniu do marca 2008 r. spadła o 30 proc. i wyniosła 52 017 egz.

marzec

2009 2008
ZKDP Sprzedaż ogółem
CKM 64 039 77 687
Logo 63 158 77 766
Men's Health 58 571 74 617
Playboy 52 017 74 282
Smart 28 729 37 638



2009

marzec luty
ZKDP Sprzedaż ogółem
CKM 64 039 72 229
Logo 63 158 61 834
Men's Health 58 571 -
Playboy 52 017 50 251
Smart 28 729 27 138




W marcu b.r. będący liderem sprzedaży wśród miesięczników biznesowych "Forbes" rozszedł się w nakładzie wynoszącym 50 110 egz., zyskując 25 proc w stosunku do analogicznego miesiąca 2008 roku.

marzec


2009

2008

ZKDP Sprzedaż ogółem
Forbes 50 110 40 857
Businessman.pl 22 235 -



Porównując dane miesiąc do miesiąca wzrost sprzedaży odnotował tylko "Forbes".

2009


marzec

luty

ZKDP Sprzedaż ogółem
Forbes 50 110 51 721
Businessman.pl 22 235 22 469

Dołącz do dyskusji: Spada sprzedaż miesięczników dla mężczyzn

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl