SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Spadła sprzedaż większości miesięczników poradnikowych, tylko „Cała Ty” na plusie

W październiku ub.r. pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych zajęła „Kobieta i Życie”. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła „Cała Ty”, a na czele spadków znalazła się „Claudia” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem „Kobiety i Życia” (Wydawnictwo Bauer) w październiku 2017 roku wyniosła 310 545 egz. Względem października 2016 roku zmniejszyła się ona o 3,48 proc.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugi był „Świat Kobiety” (Wydawnictwo Bauer). Wynik tego tytułu uplasował się na poziomie 252 336 egz., po spadku o 10,33 proc.

Podium uzupełniają „Dobre Rady” (Grupa Burda), których wynik sprzedażowy zmniejszył się o 25,72 proc. do 189 086 egz.

Dwa oczka niżej uplasowała się „Claudia” (Grupa Burda). Średnia sprzedaż ogółem tego miesięcznika spadła o 27,74 proc. do 112 501 egz. - najbardziej w zestawieniu.

Z ósmego na siódme miejsce awansował magazyn „Cała Ty” (Phoenix Press), który jako jedyny zanotował wzrost. Jego wynik sprzedażowy zwiększył się o 18,56 proc. do 106 499 egz.

Względem poprzedniego miesiąca jedynym wzrostem sprzedaży ogółem również pochwalić się mogła „Cała Ty” - było to 1,60 proc.

Największy spadek, wynoszący 24,47 proc., odnotował tutaj „Świat Kobiety”.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.

Dołącz do dyskusji: Spadła sprzedaż większości miesięczników poradnikowych, tylko „Cała Ty” na plusie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl