Starcom, ClickAd i Media Group walczą o obsługę 12,3 mln zł budżetu mediowego Tauronu
W przetargu na obsługę mediową firmy Tauron Polska Energia walczą ClickAd, Media Group i Starcom (Publicis Media). Ten ostatni broni budżetu klienta.
Wybrana w prowadzonym od początku kwietnia przetargu agencja mediowa będzie pracować dla Tauronu do końca br. Zajmie się obsługą budżetu wycenionego na 10 mln zł netto, czyli 12,3 mln zł brutto.
Oferty w postępowaniu złożyły agencje: ClickAd, Media Group i Starcom. Ten ostatni broni obsługi klienta - latem ub.r. wygrał przetarg spółki na planowanie i zakup mediów wspólnie z Initiative (IPG Mediabrands). Umowę wówczas zawarto na okres 12 miesięcy.
Starcom zaproponował w swojej ofercie prowizję na tv, prasę i radio na poziomie 0,0001 proc. oraz rabat na radio na poziomie 81 proc., a na prasę - 81,7 proc.
ClickAd złożył ofertę z prowizją na telewizję w wysokości 0,01 proc., na radio i prasę - 0,05 proc., zaś średnie rabaty jakie zobowiązała się zapewnić wynoszą 85 proc. na radio i 79,9 proc. na prasę.
W ofercie Media Group prowizja na tv, prasę i radio wynosi po 0,01 proc., a rabat na radio wynosi 82,5 proc., zaś na prasę - 80,5 proc.
Tauron nie podaje terminu rozstrzygnięcia prowadzonego przetargu. Wybrany w nim dom mediowy zajmie się kompleksową obsługą w zakresie planowania, zakupu czasu antenowego i powierzchni reklamowej w mediach (telewizja, radio, prasa) oraz efektywnej realizacji kampanii reklamowych. Podobnie jak przed rokiem spółka planuje wybór maksymalnie dwóch firm.
Dołącz do dyskusji: Starcom, ClickAd i Media Group walczą o obsługę 12,3 mln zł budżetu mediowego Tauronu
Wytłumacz teraz klientowi jak masz zamiar zarobić na tym Kliencie., Jak wszyscy wiemy, biznes prowadzi się nie po to aby do niego dokładać, tylko żeby zarabiać pieniądze.
Jak chcecie utrzymać zespół
Jak zapłacicie za prąd, badania, czynsz dla osób obsługujących
Gdzie jako firma widzicie wartość we współpracy z Tauronem?
bede wdziczny za odpowiedz