Świąteczny numer „POLOmagazynu” w sklepach POLOmarket w nakładzie 80 tys. egz.
W piątek, 6 grudnia, do sklepów sieci POLOmarket trafi ósmy, świąteczny numer „POLOmagazynu”. Dotychczasowe siedem numerów sprzedało się w łącznej liczbie ponad 500 tys. egz.
„POLOmagazyn” jest wydawnictwem typu custom publishing, kulinarno-lifestyle’owym pismem wspierającym markę sieci i marki własne Polo Marketu. Najnowszy numer pisma liczy blisko 100 stron, zawiera świąteczne przepisy i inspiracje, a także np. porady dotyczące prezentów, pomysły dla narciarzy i miłośników zimowych sportów. W maju br. tytuł został uznany najlepszym magazynem konsumenckim na rynku FMCG, zdobywając główną nagrodę w konkursie Power of Content Marketing Awards, organizowanym przez Stowarzyszenie Content Marketing Polska.
„POLOmagazyn” będzie dostępny we wszystkich 280. sklepach należących do Grupy POLOmarket. Cena regularna pisma wynosi 2,99 zł, a z kartą lub aplikacją sieci - 0,49 zł. Nakład magazynu to 80 tys. egzemplarzy, redaktor naczelną jest Weronika Borkowska.
Dołącz do dyskusji: Świąteczny numer „POLOmagazynu” w sklepach POLOmarket w nakładzie 80 tys. egz.