T-Mobile zastąpi Erę od 5 czerwca
Polska Telefonia Cyfrowa rozpoczęła proces wprowadzenia na polski rynek globalnej marki T-Mobile. Nowa marka zastąpi dotychczasową od dnia 5 czerwca 2011 roku. Proces jej wprowadzenia potrwa kilka miesięcy.
Firma PTC będzie kontynuowała działalność na polskim rynku pod swoją dotychczasową nazwą z wykorzystaniem strategii i wartości marki T-Mobile należącej do Grupy Deutsche Telekom, współzałożyciela i jedynego właściciela PTC – poinformowano w czwartek na konferencji.
Wraz z wprowadzanymi zmianami sieć T-Mobile w Polsce zyska również nowe logo - „T” oraz hasło przewodnie „Chwile, które łączą”, polską wersję hasła DT „Life is for sharing”. Nastąpi też szereg zmian w działaniu firmy i w ofercie. W ciągu najbliższych tygodni dostosowany zostanie wygląd ponad 1000 salonów i sklepów sieci T-Mobile do standardów i wizualizacji tej marki na świecie. Z dniem 5 czerwca nastąpią też zmiany we wszystkich systemach wewnętrznych i zewnętrznych, zarówno tych widocznych, jak i niewidocznych dla klientów. Jednym z elementów tych zmian będzie uruchomienie nowej strony internetowej www.t-mobile.pl., na którą będą automatycznie przekierowywani internauci z dotychczasowej strony www.era.pl. Będą tam zamieszczone wszystkie informacje o produktach, usługach, technologiach, zasięgu i ofertach T-Mobile w Polsce, a także materiały związane z dotychczasową ofertą sieci Era. Zmienione zostaną firmowe adresy e-mail, ale dotychczasowe będą jeszcze obowiązywały równolegle przez pewien czas.
Sukcesywnemu dostosowaniu do nowej marki ulegną też wszystkie materiały reklamowe i promocyjne.
"Jesteśmy dumni, że PTC staje się pełnoprawną częścią rodziny Deutsche Telekom, a marka T-Mobile już wkrótce pojawi się na polskim rynku. PTC jest drugą co do wielkości firmą w naszym europejskim portfolio, liderem mobilnych technologii i czołowym polskim pracodawcą" - powiedział Roland Mahler, Chief Regional Officer Europe w Deutsche Telekom. "Polski rynek telekomunikacyjny przedstawia olbrzymie możliwości dalszego korzystnego wzrostu - jest przecież największym rynkiem w Europie Środkowo-Wschodniej i nadal się rozwija”.
„Wraz z nową na polskim rynku, międzynarodową marką T-Mobile wprowadzamy jej globalne wartości: prostota, kompetencje i innowacyjność. Będą one przyświecać wszystkim naszym działaniom i wprowadzanym, nowym ofertom. Natomiast w naszym podejściu nie zmieni się to, co zawsze było naszą najmocniejszą stroną: jakość, obsługa klienta i profesjonalizm pracowników” - podkreślił Miroslav Rakowski, prezes Polskiej Telefonii Cyfrowej.
Sieć T-Mobile będzie oferować wszystkie dotychczas świadczone przez PTC pod marką Era usługi i produkty mobilne oraz stacjonarne, zarówno w systemie abonamentowymi, jak i przedpłaconym, dla klientów indywidualnych oraz instytucjonalnych. Dlatego klienci PTC korzystający obecnie z usług sieci Era będą mogli bez żadnych przeszkód kontynuować swoje dotychczasowe umowy i jednocześnie korzystać z nowych promocji oferowanych przez T-Mobile.
Nowa globalna marka T-Mobile na polskim rynku to nie tylko zmiana nazwy i wizualizacji jednej z największych polskich sieci komórkowych. To również nowa oferta możliwa dzięki globalnemu zasięgowi nowej marki. Po raz pierwszy klienci za stałą opłatę uzyskają możliwość nielimitowanych połączeń do wszystkich w globalnej sieci na świecie i w Polsce. Start międzynarodowej marki T-Mobile oznacza również nową ofertę dostępu do Internetu, które będą umożliwiały korzystanie z pakietów transmisji danych poza granicami kraju bez dodatkowych kosztów po ich wyczerpaniu.
Przygotowana specjalnie dla polskich klientów z okazji inauguracji T-Mobile oferta składa się z 3 głównych filarów, a jej podstawą jest międzynarodowy i globalny zasięg sieci T-Mobile. Po raz pierwszy w historii - i jako pierwsi w Grupie Deutsche Telekom - klienci T-Mobile w Polsce w ramach opłaty abonamentowej otrzymają możliwość nielimitowanych połączeń zarówno na krajowe numery T-Mobile, jak i numery T-Mobile na całym świecie. Drugim elementem nowej oferty są usługi roamingowe i międzynarodowe – w cenie usług krajowych – pod nazwą „Wszędzie rozmawiaj”. Transmisja danych w roamingu to trzeci filar propozycji T-Mobile skierowanej do polskich klientów. Jako pierwszy w Polsce T-Mobile uruchamia najtańszą transmisję danych w roamingu w całej Unii Europejskiej, umożliwiającą pełną kontrolę kosztów. W ramach oferty dostępne są pakiety transmisji danych, dostosowane do zróżnicowanych potrzeb klientów zarówno z laptopem, jak i z telefonem. Dzięki przynależności do globalnej Grupy Deutsche Telekom klienci PTC będą mogli również skorzystać ze specjalnej oferty nowoczesnych smartfonów oraz tabletów.
Spółka Polska Telefonia Cyfrowa została współzałożona w 1995 roku przez Deutsche Telekom, jeden z największych koncernów telekomunikacyjnych na świecie. Wprowadzenie do Polski marki T-Mobile jest możliwe dzięki pełnej integracji PTC z Grupą Deutsche Telekom na początku bieżącego roku. Grupa Deutsche Telekom jest jedną z wiodących światowych korporacji telekomunikacyjnych, która obsługuje około 128 milionów klientów usług mobilnych, 36 milionów linii stacjonarnych i w przybliżeniu 17 milionów linii szerokopasmowych (dane na 31 marca 2011). Grupa świadczy usługi i produkty dla sieci stacjonarnych, telefonii komórkowej, Internetu oraz IPTV, a także oferuje rozwiązania ICT dla klientów biznesowych i korporacyjnych. Deutsche Telekom jest obecny w ponad 50 krajach i zatrudnia około 244 tysięcy pracowników na całym świecie. Grupa wypracowała w roku finansowym 2010 przychody w wysokości 62,4 miliarda euro; ponad połowa z nich pochodziła spoza Niemiec (dane na 31 grudnia 2010). PTC jest obecnie drugą co do wielkości w Grupie Deutsche Telekom firmą świadczącą usługi telefonii mobilnej, a Polska jednym z najważniejszych dla koncernu rynków.
Dołącz do dyskusji: T-Mobile zastąpi Erę od 5 czerwca