Telefoniczna Opieka za 29 zł miesięcznie - nowa usługa dla klientów stacjonarnych sieci Orange
Orange Polska udostępniła swoim klientom możliwość korzystania z usługi Telefoniczna Opieka. Specjalny, stacjonarny aparat telefoniczny oraz współpracujący z nim przenośny przycisk SOS pozwalają szybko wezwać pomoc w sytuacji zagrożenia.
Telefoniczna Opieka jest przeznaczona zwłaszcza dla osób starszych, mieszkających samotnie, chorych lub niepełnosprawnych, które przez długie godziny pozostają w domu bez opieki.
Po naciśnięciu specjalnego czerwonego przycisku alarmowego na telefonie lub przenośnym urządzeniu, następuje automatyczne i bezpłatne połączenie z Centrum Operacyjno-Alarmowym. Przenośny przycisk SOS działa w promieniu do 50 metrów od aparatu.
Operator w Centrum Operacyjno-Alarmowym na podstawie rozmowy z osobą wzywającą pomoc oceni sytuację, udzieli pełnego wsparcia i pomocy, wezwie bliskich bądź, w razie potrzeby, odpowiednie służby ratunkowe. Operator pozostaje w kontakcie z rozmówcą do momentu przybycia pomocy.
Jeżeli operatorowi nie uda się nawiązać kontaktu z osobą potrzebującą pomocy, na przykład w przypadku jej zasłabnięcia, zawiadamia osoby wskazane wcześniej przez klienta, a w razie potrzeby służby ratunkowe. Z urządzenia można skorzystać nie tylko w sytuacji wypadku czy nagłego problemu ze zdrowiem, ale także w takich sytuacjach jak pożar czy włamanie.
Z Telefonicznej Opieki mogą skorzystać klienci usług telefonii stacjonarnej Orange Polska. Za obsługę zgłoszeń odpowiada spółka Polskie Centrum Opieki.
Usługę można zamówić m.in. w salonach Orange Polska, poprzez orange.pl oraz infolinie 801 505 505 i 19393, a także wysyłając SMS o treści OPIEKA pod numer 6500.
Koszt połączenia z numerem infolinii lub wysłania SMS jest zgodny z taryfą operatora. Miesięczny abonament za usługę wynosi 29 zł, a specjalny telefon wraz z przenośnym przyciskiem SOS można kupić od złotówki.
Dołącz do dyskusji: Telefoniczna Opieka za 29 zł miesięcznie - nowa usługa dla klientów stacjonarnych sieci Orange