Tequila\Polska łączy \Sales Link z działem DDS
Tequila\Polska łączy swój dział dynamic digital signage zwyodrębnioną wcześniej przez siebie agencją \Sales Link. Dyrektoremzarządzającym nowej struktury będzie Joanna Krzenciessa.
Tequila\Polska zintegruje na początku przyszłego roku swój działdynamic digital signage z wyodrębnioną przez siebie 6 lat temuagencję field marketingu \Sales Link, żeby rozszerzyć perspektywypatrzenia na punkt sprzedaży. - Chcemy wykorzystać wzrost wsegmencie DDS, prognozowany jako czterokrotny w ciągu najbliższychtrzech lat, do tworzenia rozwiązań wykorzystujących efekt synergii- argumentuje Przemysław Wojak, managing partner i executivecreative director Tequila\Polska.
Nazwą zintegrowanej struktury pozostanie \Sales Link, a jejdyrektorem zarządzającym będzie Joanna Krzenciessa, która obecniekieruje działem dynamic digital signage agencji. Na tym stanowiskuprowadzi współpracę z Empikiem i działania new business, awcześniej stała na czele działu marketingu w firmie Europlant -PhytoPharm. Krzenciessa przejmie też obowiązki Ewy Goni, któraodchodzi z Tequila\Polska.
Dołącz do dyskusji: Tequila\Polska łączy \Sales Link z działem DDS