SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Trzy awanse w Good One PR

W agencji Good One PR awansowały Aleksandra Sykulska na stanowisko senior account executive w zespole Healthcare&Lifestyle, Joanna Kuciel w zespole komunikacji B2B. Z kolei Monika Perdjon objęła stanowisko account executive w zespole komunikacji konsumenckiej. 

Aleksandra Sykulska, Joanna Kuciel, Monika PerdjonAleksandra Sykulska, Joanna Kuciel, Monika Perdjon

Aleksandra Sykulska pracowała dla takich marek jak RE/MAX Polska, Multikino, Wedel, Pepco, Wurth Polska czy IMAGENE.ME. Z Good One PR była związana najpierw w latach 2015-2017, a w październiku 2023 roku wróciła do agencji do zespołu Healthcare & Lifestyle, kierowanego przez Ewelinę Jaskułę. Awansowała z account executive.

Obecnie odpowiada za działania komunikacyjne kampanii dotyczącej profilaktyki i leczenia raka piersi, kampanii (P)okaż serce na rzecz Kliniki Onkologii i Chirurgii Onkologicznej Dzieci i Młodzieży Instytut Matki i Dziecka oraz realizuje działania PR dla Fundacja Saventic, zajmującej się chorobami rzadkimi. 
Jest absolwentką dziennikarstwa na Uniwersytecie Warszawskim i Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego, ze specjalizacjami dziennikarstwo multimedialne oraz PR i reklama.

Joanna Kuciel związana jest z Good One PR od kwietnia 2022 roku. Wcześniej pracowała w agencji Garden of Words oraz w mediach. Ma na koncie współpracę z takimi markami jak Tesco, Avon Garwolin, BIG InfoMonitor, RAJA Polska czy Speedmail. Do września 2024 r. rozwijała się na stanowisku account executive.

Jako senior account executive w zespole komunikacji B2B, którym zarządza Michał Zębik, realizuje działania dla obecnych klientów agencji tj Dörken Delta, ARUP, eLeader, Kearney.

Ukończyła dziennikarstwo i komunikację społeczną na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie. Obecnie pogłębia swoją wiedzę na studiach podyplomowych z ESG i transformacji klimatycznej w Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Monika Perdjon od ponad 2 lat pracuje w zespole komunikacji konsumenckiej agencji Good One PR, rozwijanym przez Ilonę Rutkowską. Pracowała dla klientów takich jak m.in. Instant Pot, warszawski hotel Crowne Plaza Warsaw - The HUB, restauracje Nova Wola i Bilbao, czy skybar The Roof i cocktail bar - Lola. Prowadziła także działania dla rodzinnego parku zabawy Julinek Park. Wiedzę poszerzała pracując jako copywriterka.

Na stanowisku account executive prowadzi działania komunikacyjne dla marek z portfolio firmy DLF: Stadler Form, Breville, FoodSaver, Crockpot i Kohersen oraz Burger King. Odpowiada także za współpracę projektową z Grupą SLOW - organizatorem wydarzeń tj. Jestem Vintage czy Slow Weekend. Poprzednio obejmowała stanowisko junior account executive.

Monika Perdjon jest absolwentką dziennikarstwa i medioznawstwa ze specjalnością public relations i marketing medialny na Uniwersytecie Warszawskim. Aktualnie kontynuuje studia na kierunku zarządzanie w obszarze e-marketingu i e-commerce.

Dołącz do dyskusji: Trzy awanse w Good One PR

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
mrti
Czy te Panie faktycznie istnieją bo grafika wygląda jak zrobiona przez AI
odpowiedź