SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TVN CNBC rentowny w tym roku, TVN Warszawa jeszcze nie

Kanał TVN CNBC Biznes osiągnął w I połowie roku pozytywny wynik EBITDA i ma być rentowny w całym 2010 r. Natomiast widoki na rentowność TVN Warszawa są na razie odległe.

- Po pierwszej połowie roku możemy spokojnie stwierdzić, że w całym roku TVN CNBC Biznes wyjdzie na swoje – powiedział Piotr Walter komentując wyniki kanału. Wpływ na to miała zmieniona w tym roku strategia sprzedaży reklam stacji.

Pytany o wynik EBITDA stacji TVN Warszawa Walter przyznał, że jest cały czas daleki od pozytywnego. Mimo tego, TVN zamierza kontynuować eksperyment z warszawskim kanałem. Walter zaznaczył, że grupa ma na niego pomysł, a kanał jest bliski swojego ostatecznego kształtu programowego.

Grupa TVN pracuje na różnymi projektami kanałów. - Wśród nich jest również kanał dla dzieci – przyznał Walter. Są także projekty lokalne. Jednak jak stwierdził Walter, dopiero, gdy będzie widać, że TVN Warszawa może zarabiać, będą podejmowane decyzje dot. tych projektów. W tym roku TVN nie zamierza uruchamiać nowych kanałów

W I połowie 2010 roku grupa TVN miała 34,07 mln zł skonsolidowanej straty netto wobec 119,92 mln zł zysku rok wcześniej, przy przychodach odpowiednio 1206,59 mln zł wobec 1015,13 mln zł. Strata wynika głównie z przeszacowania długu euroobligacyjnego.

Dołącz do dyskusji: TVN CNBC rentowny w tym roku, TVN Warszawa jeszcze nie

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Gembal
Przy takiej oglądalności rentowność jest niemożliwa.
odpowiedź
User
ada
TVN WARSZAWA to na prawdę dobry ciekawy kanał.Polecam.
odpowiedź
User
media manager
Wydaje się, że TVN CNBC długo nie pożyje, jakiś czas temu pozwalniali trochę ludzi (pisały o tym wirtualne), ciągle ta sama stara scenografia i oprawa, wystarczy włączyć na parę godzin i widzimy: dwóch-trzech prezenterów zmieniających się co parę godzin podaje kilka informacji "na różne sposoby" - to samo jest wałkowane w dzienniku, po pół godziny przeciągają jakieś nagrania z materiałów reporterów i tak w kółko "JEDNO I TO SAMO W RÓŻNYCH FORMACH" a całość ratuje rozpaczliwe zmasowane zapraszanie gości do studia. Generalnie jedne te same informacje cały dzień, goście potem komentują gości porannych albo materiały reporterów ITD. O TVN Warszawa może nie rozmawiajmy, nikt nie wierzył, że to wypali, podobnie jak TVN CNBC należy spodziewać się, że rok-dwa będą mówić, że niedługo będzie na plusie, po czym zmienią sposób księgowania reklam (darmowo dodawanych do reklam w głównym TVN i TVN24), po 5 latach zamiast zamknąć nazwą kanał inaczej itp. wszystko wizerunkowo poprawne, ludzi zwolnią.
odpowiedź