SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Tygodniki poradnikowe w dół, liderem 'Tina'

W styczniu 2009 trzy z pięciu tygodników poradnikowych miały niższą sprzedaż niż w analogicznym okresie 2008 r. Najwięcej zyskał tygodnik "Pani Domu" (Marquard Media Polska), który w rankingu znalazł się drugim miejscu. Liderem była "Tina" (Wydawnictwo Bauer).

Sprzedaż ogółem "Tiny" w styczniu 2009 r. wyniosła 318 175 egz. i była o 18 proc. niższa niż w analogicznym miesiącu 2008 roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugą lokatę zajął tygodnik "Pani Domu", którego sprzedaż w styczniu 2009 r. w porównaniu do stycznia 2008 r. wzrosła o 26 proc. do 314 922 egz.

Dopiero na pozycji czwartej znalazł się tygodnik "Naj" (G+J Polska) - wzrost sprzedaży o 16 proc. do 216 272 egz. - który pod koniec czerwca 2008 przeszedł relaunch i obniżył cenę do 1 zł (początkowo do 0,50 zł).

styczeń


2009

2008

ZKDP średni nakład jednorazowy Sprzedaż ogółem średni nakład jednorazowy Sprzedaż ogółem
Tina 456936 318175 508 948 389 301
Pani Domu 491667 314922 425 000 248 178
Chwila dla Ciebie 430233 306492 490 858 356 194
Naj 456005 216272 359 604 185 611
Przyjaciółka 328277 201868 429 052 275 663

Porównanie sprzedaży ze stycznia 2009 r. do sprzedaży z grudnia 2008 r. pokazuje, że zyskała tylko "Pani Domu".

2009/2008

styczeń grudzień
ZKDP średni nakład jednorazowy Sprzedaż ogółem średni nakład jednorazowy Sprzedaż ogółem
Tina 456936 318175 524951 399641
Pani Domu 491667 314922 463867 262315
Chwila dla Ciebie 430233 306492 453508 322380
Naj 456005 216272 537933 267223
Przyjaciółka 328277 201868 440392 277185

Dołącz do dyskusji: Tygodniki poradnikowe w dół, liderem 'Tina'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl