Unimil Skyn podsumowuje w nowym spocie aktywację „Places of Intimacy”
Marka Unimil Skyn w ramach podsumowania konkursowej części akcji „Places of Intimacy” przygotowała specjalny spot. Za jego koncept i kreację odpowiada agencja buzz.
45-sekundowy spot przygotowano w ramach podsumowania letniego konkursu marki, w którym pary z Polski mogły wygrać podróż po luksusowych portugalskich hotelach. Jednocześnie jest teaserem do globalnego finału akcji, który planowany jest w najbliższym czasie. Reklamę wieńczy hasło „Poczuj wszystko”.
Konkursowa część kampanii „Places of Intimacy” miała za zadanie przybliżyć odbiorcom istotność fizycznych miejsc w relacjach międzyludzkich. Aktywacja ruszyła pod koniec lipca br.
Reklama promowana jest w social mediach marki oraz kanałach partnerów medialnych kampanii.
Za koncept i kreację odpowiada agencja buzz oraz działa PR buzz.relations, który jest odpowiedzialny także za działania medialne promujące kampanię. Spot wyprodukowano we współpracy z duetem LADS.
Dołącz do dyskusji: Unimil Skyn podsumowuje w nowym spocie aktywację „Places of Intimacy”