UPC oferuje „więcej niż światłowód” w ofercie Happy Home
Wystartowała kolejna odsłona kampanii reklamowej Happy Home promująca internet światłowodowy, usługi Premium Wi-Fi oraz telewizję cyfrową. Za kreację kampanii odpowiada agencja TBWA i Agencja HI, a za zakup mediów dom mediowy OMD.
Kampania promuje pakiet z platformą telewizyjną Horizon z usługą Horizon Go i Replay TV oraz internetem do 120 Mb/s dostępny w trzymiesięcznej promocji obniżającej abonament o połowę.
W spocie telewizyjnym promowany jest internet światłowodowy, ale także usługa Premium Wi-Fi oraz możliwość oglądania ulubionych filmów, seriali i programów telewizyjnych na wielu urządzeniach jednocześnie.
Kampania obejmuje telewizję (Polsat, TVN, kanały tematyczne TVP i Polsatu oraz wybrane kanały z grupy Premium TVN) oraz internet (Flimweb.pl, Player.pl, VOD.pl). Za kreację kampanii odpowiada agencja TBWA i Agencja HI, a za zakup mediów dom mediowy OMD.
Dołącz do dyskusji: UPC oferuje „więcej niż światłowód” w ofercie Happy Home