SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Vileda reklamuje Actifibre jako „ściereczkę nowej generacji” (wideo)

Firma Vileda zaczęła największą kampanię reklamową w swojej historii, promującą ściereczkę Actifibre. Akcja, pod hasłem „Ściereczka nowej generacji”, jest prowadzona w telewizji i internecie.

Spot ściereczki Actifibre w zabawny sposób pokazuje jej uniwersalność: przy sprzątanym nią stole pojawiają się dzieci, kucharz, Bawarczycy a nawet niedźwiedź. - Chcieliśmy pokazać, że Actifibre to ściereczka, która poradzi sobie z każdym rodzajem zabrudzenia w każdej sytuacji. Dzięki innowacyjnej technologii udało nam się stworzyć produkt niezawodny, która doskonale czyści a jednocześnie pochłania i mokre zabrudzenia i wodę - opisuje Piotr Piecha, dyrektor marketingu firmy Vileda.

Akcja reklamowa jest prowadzona od 17 sierpnia w telewizji (kanały główne i tematyczne) oraz internecie (m.in. Ipla, Player.pl, YouTube, strony i aplikacje z sieci Google Display Network). Potrwa do 27 września.

Kreacją oraz produkcja spotu zajęła się niemiecka agencja Jung von Matt, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Vest.

Dołącz do dyskusji: Vileda reklamuje Actifibre jako „ściereczkę nowej generacji” (wideo)

31 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
test
test
odpowiedź
User
Ewa
Spot ciekawy, zwłaszcza niedźwiedzie :) Ale ostatecznie przekonała mnie promocja z darmowym testerem do produktu w sklepie vileda. Wypróbowałam i póki co actifibre jak najbardziej zgadza się z opisem, zobaczymy co będzie po pierwszym praniu :P
odpowiedź
User
Ewa
Spot ciekawy, zwłaszcza niedźwiedzie :) Ale ostatecznie przekonała mnie promocja z darmowym testerem do produktu w sklepie vileda. Wypróbowałam i póki co actifibre jak najbardziej zgadza się z opisem, zobaczymy co będzie po pierwszym praniu :P
odpowiedź