Volkswagen Home – nowy typ sklepu marki otwarty w stolicy
W Warszawie otwarto Volkswagen Home - concept store marki, w którym klienci mogą obejrzeć wybrane modele aut. To pierwszy w Europie salon marki tego typu.
Volkswagen Home to koncept salonu stylizowany na domowe wnętrze. W środku klienci mogą obejrzeć trzy modele aut - Arteona, Golfa GTE oraz mającego właśnie polska premierę T-Roca. Dom Volkswagena mieści się w warszawskim biurowcu przy ulicy Karolkowej.
- Głównym celem powstania Volkswagen Home jest stworzenie miejsca prezentacji samochodów innego niż typowe salony. Chcemy zmaksymalizować dobre doświadczenie klientów w kontakcie z naszą marką. Chcemy, żeby było tu tak jak w domu. Inspirująco i z pozytywnymi emocjami. Bo przecież takie emocje towarzyszą nam przy zakupie nowego auta - tłumaczy Michał Szaniecki, dyrektor marketingu marki Volkswagen.
Do dyspozycji gości są kanapy i stoliki kawowych. Salon zawiera nietypowe elementy wystroju, jak mech na ścianach czy rzeźba świetlna. W Volkswagen Home klienci mogą umówić jazdy testowe, skonfigurować swój samochód oraz złożyć zamówienie.
Volkswagen Home to pierwszy tego typu projekt marki w Europie. W przyszłości ma się stać również miejscem różnego rodzaju spotkań – od tych o charakterze kulturalnym, po eventy kulinarne czy muzyczne.
Dołącz do dyskusji: Volkswagen Home – nowy typ sklepu marki otwarty w stolicy