„W Sieci” na czwarte urodziny zmienia layout. „Przejrzystość i elegancja”
Z okazji czwartej rocznicy powstania tygodnika „W Sieci” (Fratria) pismo ukazało się w nowej odsłonie wizualnej. - Wierzymy, że wypracowana formuła pozwoli zachować to co najlepsze, a jednocześnie jest dużym krokiem naprzód - wyjaśnia portalowi Wirtualnemedia.pl Jacek Karnowski, redaktor naczelny „W Sieci”.
Zmiana layoutu „W Sieci” obejmie wygląd stron, nawigację, czcionki, a także układ redakcyjny i układ działów. Wiąże się to z wprowadzeniem nowych formatów prezentacji treści reklamowych.
- Bardzo szanujemy naszych czytelników i ich przyzwyczajenia. Wierzymy, że wypracowana formuła pozwoli zachować to co najlepsze, a jednocześnie jest dużym krokiem naprzód - wyjaśnia portalowi Wirtualnemedia.pl Jacek Karnowski, redaktor naczelny tygodnika „W Sieci”.
Projekt został przygotowany przez Michała Korsuna, dyrektora artystycznego Grupy Fratria, oraz Macieja Burzykowskiego. Wdrożeniem zmian zajął się dział graficzny kierowany przez Andrzeja Skwarczyńskiego.
- Główna idea zmian to przejrzystość i elegancja. Dzięki rezygnacji z nadmiaru małych zdjęć i kolorowych ozdobników na pierwszy plan wychodzi słowo, ale jest tu też miejsce na wyeksponowanie dobrych fotografii i interesujących grafik - podkreśla Michał Korsun.
Michał Karnowski, członek zarządu Grupy Fratria ds. redakcyjnych, zaznacza, że celem wydawcy było zwiększenie przejrzystości prezentacji treści oraz uatrakcyjnienie tego samego przekazu. - Liczymy, że nowe oblicze „W Sieci” zyska uznanie czytelników, ale jesteśmy oczywiście otwarci na wszelkie uwagi i nie zakładamy pewne korekty w przyszłości - podkreśla.
Wydawca nie zmienia ceny tygodnika „W Sieci”, który kosztuje dalej 5,90 zł.
>>> Zobacz wszystkie okładki w „W Sieci”
„W Sieci” zadebiutowało na rynku 26 listopada 2012 roku jako konserwatywny dwutygodnik skupiający się przede wszystkim na przedrukach sieci, głównie z portalu wPolityce.pl. Pierwszy numer „W Sieci” został wydrukowany w 150 tys. egzemplarzy i spotkał się z ogromnym zainteresowaniem czytelników, efektem czego była decyzja wydawcy o dodruku numeru. Wkrótce po debiucie „W Sieci” z tygodnika „Uważam Rze” zwolniono redaktora naczelnego Pawła Lisickiego (zastąpił go Jan Piński). Na znak protestu z redakcji odeszła większość publicystów i dziennikarzy, z których część przeszła do redakcji nowo powstałego pisma. Spowodowało to zmianę charakter magazynu.
Według danych ZKDP we wrześniu br. średnia sprzedaż ogółem „W Sieci” wynosiła 70 442 egz.
Dołącz do dyskusji: „W Sieci” na czwarte urodziny zmienia layout. „Przejrzystość i elegancja”