„Wszystko w temacie” podniosło słuchalność RMF FM
Średni zasięg pasma RMF FM, w którym emitowany jest nowy program „Wszystko w temacie”, wynosi 304 tys. słuchaczy, o 10 tys. osób więcej niż w analogicznym okresie rok wcześniej. - Program ewidentnie odpowiedział na zapotrzebowanie słuchaczy - mówi Wirtualnemedia.pl Mariusz Gołda, dyrektor marketingu Grupy RMF.
„Wszystko w temacie” to nowa audycja RMF FM, która na antenie stacji emitowana jest od poniedziałku do czwartku w godz. 23.00-2.00, począwszy od września ub.r. Gospodarzami wieczornego programu są Daniel Dyk i Krzysztof Urbaniak, którzy wraz z dziennikarzami i reporterami RMF FM na żywo relacjonują aktualne wydarzenia, relacje świadków, komentarze ekspertów i słuchaczy.
Zasięg tego pasma RMF FM w czwartym kwartale 2016 roku w grupie wiekowej 15-75 lat wyniósł 304 tys. słuchaczy - wynika z danych Radio Track Millward Brown, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez nadawcę. Względem analogicznego okresu rok wcześniej wynik tez zwiększył się o 10 tys. osób.
Średni udział RMF FM w tym czasie wyniósł 22,8 proc. Względem analogicznego okresu 2015 roku zwiększył się on o 2,9 pkt. proc.
Słuchalność pasma "Wszystko w temacie" w RMF FM (poniedziałek-czwartek; godz. 23.00-01.59) | ||
Wirtualnemedia.pl | IV kwartał 2015 | IV kwartał 2016 |
Udział w czasie słuchania (w proc.) | 19,9% | 22,8% |
Zasięg pasma (liczba osób) | 294 000 | 304 000 |
N= | 12 036 | 12 032 |
Jak przekazał nam nadawca, średni czas słuchania pasma RMF FM, w którym emitowana jest audycja „Wszystko w temacie”, w IV kwartale ub.r. wyniósł 89 minut, po wzroście względem IV kwartału 2015 roku o 16 proc.
- Oczywiście cieszy nas rosnąca słuchalność i to pomimo, że audycja nie miała żadnej promocji pozaantenowej. Wzrost udziału o 3 punkty procentowe, w dość trudnym paśmie wieczornym, jest zdecydowanie bardzo dobrym wynikiem - komentuje portalowi Wirtualnemedia.pl Mariusz Gołda, dyrektor marketingu Grupy RMF. - Program ewidentnie odpowiedział na zapotrzebowanie słuchaczy. Cieszymy się, że długi, 3-godzinny magazyn informacyjny, w którym bardzo duży udział ma słowo, relacje reporterów, wywiady, reportaże, spotkał się z tak przychylnym przyjęciem odbiorców – dodaje.
RMF FM jest liderem rynku radiowego w Polsce. Według badania Radio Track udział stacji w rynku pod względem słuchalności w 2016 roku wyniósł 24,5 proc.
Dołącz do dyskusji: „Wszystko w temacie” podniosło słuchalność RMF FM