SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Wydawca „W Sieci” i „Frondy” kończy prace nad nowym, lifestylowym tygodnikiem

Spółka Fratria, wydająca magazyny „W Sieci”, „W Sieci Historii”, „Gazeta Bankowa” i „Fronda”, kończy przygotowywać nowy tygodnik, który ma mieć profil lifestylowy i kosztować mniej niż konkurencyjne tytuły z tego segmentu.

Tomasz Przybek, prezes Polska Press, fot. materiały prasoweTomasz Przybek, prezes Polska Press, fot. materiały prasowe

- Mamy już gotowy nowatorski, ciekawy i przebadany wszechstronnie projekt, mamy niemal całkowicie skompletowany autonomiczny zespół redakcyjny. Za nami kilka numerów zerowych i wiele szczegółowych badań. Kończymy prace związane z kolportażem, drukiem i kampanią reklamową - opisuje stan prac nad nowym tytułem Tomasz Przybek, prezes Fratrii, w komunikacie przesłanym portalowi Wirtualnemedia.pl.

Wydawca nie ujawnia na razie nazwy nowego pisma. Ma ono mieć kilkadziesiąt stron w formacie gazetowym oraz stały dodatek telewizyjno-rozrywkowy w klasycznym formacie. Nakład początkowy wyniesie pół miliona egzemplarzy, a cena pisma będzie znacząco niższa od pozostałych tytułów.

- Jesteśmy po pierwszych rozmowach z reklamodawcami, którzy bardzo ciepło przyjęli projekt. Powierzchnia reklamowa pierwszego numeru została już niemal całkowicie wyprzedana - chwali się Tomasz Przybek.

Redaktorem naczelnym nowego tytułu będzie osoba pracująca we Fratrii od kilku lat, mająca duże doświadczenie w mediach komercyjnych (spółka nie informuje jeszcze, o kogo konkretnie chodzi).

Nowy tygodnik ma pojawić się w sprzedaży w ciągu kilku tygodni.

Przypomnijmy, że Fratria od ponad dwóch lat wydaje tygodnik opinii „W Sieci”, którego średnia sprzedaż ogółem w ub.r. wynosiła 77 130 egz. (według ZKDP - zobacz wyniki wszystkich tygodników opinii), a od prawie dwóch lat - miesięcznik „W Sieci Historii” (jego średnia sprzedaż ogółem w listopadzie ub.r. wyniosła 30 412 egz. - zobacz szczegóły), a także miesięcznik „Gazeta Bankowa”. W styczniu br. firma przejęła wydawanie magazynu „Fronda” (więcej o tym).

Do Fratrii należą również serwisy internetowe z Grupy wPolityce.pl (wPolityce.pl, wGospodarce.pl, wNas.pl i wSieci.pl), które w grudniu ub.r. zanotowały w sumie 721,2 tys. użytkowników (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).

Dołącz do dyskusji: Wydawca „W Sieci” i „Frondy” kończy prace nad nowym, lifestylowym tygodnikiem

12 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
kamil
Pół miliona egzemplarzy pierwszego numeru???-imperium Karnowskich zaszalało.
odpowiedź
User
Ekspert
Pr-owy bełkot
odpowiedź
User
plusk
Przecież już jest na rynku katocelebrycki Dobry Tydzień.
odpowiedź