Wydawca „W Sieci” i „Frondy” kończy prace nad nowym, lifestylowym tygodnikiem
Spółka Fratria, wydająca magazyny „W Sieci”, „W Sieci Historii”, „Gazeta Bankowa” i „Fronda”, kończy przygotowywać nowy tygodnik, który ma mieć profil lifestylowy i kosztować mniej niż konkurencyjne tytuły z tego segmentu.
- Mamy już gotowy nowatorski, ciekawy i przebadany wszechstronnie projekt, mamy niemal całkowicie skompletowany autonomiczny zespół redakcyjny. Za nami kilka numerów zerowych i wiele szczegółowych badań. Kończymy prace związane z kolportażem, drukiem i kampanią reklamową - opisuje stan prac nad nowym tytułem Tomasz Przybek, prezes Fratrii, w komunikacie przesłanym portalowi Wirtualnemedia.pl.
Wydawca nie ujawnia na razie nazwy nowego pisma. Ma ono mieć kilkadziesiąt stron w formacie gazetowym oraz stały dodatek telewizyjno-rozrywkowy w klasycznym formacie. Nakład początkowy wyniesie pół miliona egzemplarzy, a cena pisma będzie znacząco niższa od pozostałych tytułów.
- Jesteśmy po pierwszych rozmowach z reklamodawcami, którzy bardzo ciepło przyjęli projekt. Powierzchnia reklamowa pierwszego numeru została już niemal całkowicie wyprzedana - chwali się Tomasz Przybek.
Redaktorem naczelnym nowego tytułu będzie osoba pracująca we Fratrii od kilku lat, mająca duże doświadczenie w mediach komercyjnych (spółka nie informuje jeszcze, o kogo konkretnie chodzi).
Nowy tygodnik ma pojawić się w sprzedaży w ciągu kilku tygodni.
Przypomnijmy, że Fratria od ponad dwóch lat wydaje tygodnik opinii „W Sieci”, którego średnia sprzedaż ogółem w ub.r. wynosiła 77 130 egz. (według ZKDP - zobacz wyniki wszystkich tygodników opinii), a od prawie dwóch lat - miesięcznik „W Sieci Historii” (jego średnia sprzedaż ogółem w listopadzie ub.r. wyniosła 30 412 egz. - zobacz szczegóły), a także miesięcznik „Gazeta Bankowa”. W styczniu br. firma przejęła wydawanie magazynu „Fronda” (więcej o tym).
Do Fratrii należą również serwisy internetowe z Grupy wPolityce.pl (wPolityce.pl, wGospodarce.pl, wNas.pl i wSieci.pl), które w grudniu ub.r. zanotowały w sumie 721,2 tys. użytkowników (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).
Dołącz do dyskusji: Wydawca „W Sieci” i „Frondy” kończy prace nad nowym, lifestylowym tygodnikiem