„Wysokie Obcasy Praca” w miejsce „IT Girls”, wśród felietonistów Orliński i Ziomecka
W piątek ukaże się pierwszy numer kwartalnika „Wysokie Obcasy Praca” (Agora), który jest kontynuacją wydanego w maju tytułu „IT Girls”. Redaktor naczelną została Joanna Mosiej-Sitek.
Nowy tytuł skierowany jest do kobiet. Ma dostarczać praktycznych informacji o pracy, pasji, życiu, psychologii, nauce i technologiach.
- To odpowiedź na potrzeby czytelniczek oraz trendy, jakie wyznacza rynek. Od dłuższego czasu obserwujemy coraz większe zainteresowanie tematami związanymi z rozwojem zawodowym, psychologią pracy i work-life balance. „Wysokie Obcasy Praca” mają inspirować kobiety i pomagać w realizacji wyznaczonych celów zawodowych, bez straty dla życia osobistego - mówi Joanna Mosiej-Sitek, redaktor naczelna wydania i wydawczyni „Wysokich Obcasów”.
Podkreśla przy tym, że wydawca nie rezygnuje do końca z „It Girls”. -Technologie będą jednym z ważniejszych tematów wydania, ponieważ to one determinują dziś naszą pracę i życie - zaznacza.
„IT Girls” ukazało się na rynku w maju br., zawierało teksty o technologiach i start-upach opisywanych przez kobiecy pryzmat.
W pierwszym numerze „Wysokie Obcasy Praca” znajdą się teksty m.in. o tym, jak nauczyć się kodowania, kto naprawdę rządzi Facebookiem, czy inteligencja emocjonalna istnieje, i co zrobić, żeby dostać pracę w Google'u. Coachowie i praktycy biznesu opowiedzą o tym, jakie cechy powinni mieć liderzy przyszłości. W wydaniu pojawi się również felietony, m.in. Natalii de Barbaro, Wojciecha Orlińskiego i Zuzanny Ziomeckiej. O pracoholizmie z Jackiem Santorskim porozmawia Agnieszka Jucewicz.
Pierwszy numer magazynu „Wysokie Obcasy Praca” będzie dostępny przez trzy miesiące w cenie 11,99 zł - w punktach sprzedaży prasy, a także na Kulturalnysklep.pl oraz (w formie cyfrowej) na Publio.pl.
Wydanie wspiera promocja w internecie (Wyborcza.pl, Wysokieobcasy.pl, media społecznościowe) oraz autopromocja w „Gazecie Wyborczej" i jej tygodnikach oraz w „Wysokich Obcasach Extra”. Działania reklamowe przygotował zespół promocji „Wysokich Obcasów".
Dołącz do dyskusji: „Wysokie Obcasy Praca” w miejsce „IT Girls”, wśród felietonistów Orliński i Ziomecka
Tak, to mogłoby być intrygujące: reportaż ,,Wysokich obcasów - Praca" nt. doświadczeniem pana Wybieralskiego w pracy w Agorze S. A. - z tym, że nie jest.