Wzrost wydatków na nowe media
Wydatki na nowe media w USA zwiększą się w bieżącym roku o blisko30 procent, a w roku 2009 o kolejne 26 procent.
Według firmy Magna, w przypadku dominującego nowego medium jakimsą wyszukiwarki internetowe, w bieżącym roku wydatki wzrosną o 26,5procenta, a w przyszłym o 24 procent i wyniosą wówczas 13,8miliarda dolarów - informuje serwis Marketing Charts.
Z kolei najszybciej rozwijającym się sektorem będzie wideoonline, gdzie przy przyszłorocznym wzroście o 45 procent wydatkiwyniosą 805 milionów dolarów. Wzrost ten będzie jednak wolniejszyniż w roku 2007 (67,4 procent) i 2008 (54,2 procenta).
Magna szacuje też, że w przypadku gier wydatki zwiększą się wroku 2008 o 35,6 procenta, a w 2009 o 27,4 procenta do poziomu 296milionów dolarów. W przestrzeni mobilnej natomiast wzrost wyniesiew bieżącym roku 74,2 procenta, a w 2009 roku 42,6 procenta, kiedywydatki wyniosą 296 milionów dolarów.
źródło: Marketing Charts
Dołącz do dyskusji: Wzrost wydatków na nowe media