SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

250 tysięcy złotych za papierek po lodach Ekipy Friza

Limitowana edycja lodów Koral, sygnowana przez grupę youtuberów Ekipa Friza, szybko zyskała popularność. Teraz w serwisach aukcyjnych opakowania po lodach osiągają cenę nawet 250 tysięcy złotych.

Linia lodów Koral pod marką Ekipa, której ambasadorami marketingowymi są youtuberzy z kanału Ekipa, trafiła do sprzedaży pod koniec marca br. Produkt był dostępny w wersji truskawkowej i cytrynowej, w polewie o smaku gumy balonowej ze strzelającym cukrem.

- Początkowo nasza współpraca z Ekipą miała polegać na działaniach promujących lody z naszego asortymentu. Jednak podczas naszych wspólnych spotkań i rozmów szybko zrodziła się kolokwialnie mówiąc bardzo pozytywna „chemia” i postanowiliśmy rozszerzać nasz pierwotny plan i opracować niepowtarzalne lody, które stworzymy razem, aby Friz i jego ekipa już całkowicie utożsamiali się z produktem jaki sygnują, byli do niego totalnie przekonani i autentyczni w jego promocji, bo autentyczność dla obu stron była i jest kwestią kluczową - tłumaczył Piotr Gąsiorowski, dyrektor marketingu firmy Koral.

Opakowania po lodach Ekipy na Allegro

W serwisie Allegro pojawiło się kilkadziesiąt aukcji, na których użytkownicy sprzedają opakowania po lodach Koral Ekipa. Niektóre z nich sięgają już kwoty 250 tysięcy złotych. Internauci komentują, że może to być zaplanowane działanie marketingu firmy Koral.

Aukcje opakowań po lodach Ekipy Friza, screen Allegro

Lody Ekipa są promowane na kanałach social mediowych członków youtube’owej Ekipy. Zaplanowano też działania reklamowe w telewizji, internecie (display) oraz radiu.

Za realizację kampanii wspólnie z działem marketingu firmy Koral i członkami Ekipy odpowiadają agencje Gethero i Veneo.

Dołącz do dyskusji: 250 tysięcy złotych za papierek po lodach Ekipy Friza

18 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Zdzich z Ursusa
A słynne plastikowe sztućce KRYSTYNY PA! WŁO! WITCH! ? JAKIEŻ one mogłyby osiągać rekordy na ALLEGRO! TO tylko poseł Suski wie!
0 0
odpowiedź
User
Zatroskany tata
Trzeba przyznać, że kolejny genialny marketingowy pomysł Ekipy. Dzieciaki szaleją! Moja córka z koleżanką od tygodnia szukają lodów po sklepach w całym mieście i nic. Co Ekipa poleci to dzieciaki kupują. Lody są spoko, ale może Kochani Ekipianie zróbcie też deal z jakimś warzywniakiem, żeby zachęcić dzieciaki do jedzenia owoców i warzyw? Oczywiście po obiadku na deser lody. Myślę, że to opłaci się wszystkim :)
0 0
odpowiedź
User
Gerard
Jestem w posiadaniu toalety przenośnej, do której piechotą szła Maryla Rodowicz oraz cała grupa Feel.
Zamienię na M4 w centrum Warszawy.
0 0
odpowiedź