4,6 mln brytyjskich mam korzysta z internetu
W czerwcu z internetu korzystało 4,6 miliona brytyjskich mam, definiowanych jako kobiety w wieku od 25 do 54 lat mieszkające z własnym dzieckiem lub dziećmi.
Z danych firmy badawczej comScore wynika, że przeznaczyły one wówczas średnio 26,7 godziny na surfowanie po sieci.
To mniej więcej tyle samo co w przypadku ogółu internautów z Wysp. Mamy wyróżnia za to częste odwiedzanie internetowych sklepów, szczególnie mających w swojej ofercie zabawki.
3,6 miliona ze wspomnianej grupy 4,6 miliona brytyjskich internautek odwiedziło w czerwcu strony sklepów online. Najpopularniejszy był Amazon (1,5 mln), wyprzedzając Home Retail Group (właściciel Argos i Homebase - 970 tys.), Tesco (700 tys.) oraz Shop Direct Group (właściciel Littlewoods - 610 tys.).
źródło: TG Daily
Dołącz do dyskusji: 4,6 mln brytyjskich mam korzysta z internetu