500 tys. widzów „Piaskiem po oczach”. TVN24 przegrał z TVP Info
W sezonie 2015/2016 „Piaskiem po oczach” Konrada Piaseckiego śledziło średnio 496 tys. widzów. Program dał TVN24 drugie miejsce w rynku wśród kanałów informacyjnych, ale pierwsze w grupie 16-49.
Właśnie zakończony sezon „Piaskiem po oczach” na antenie TVN24 oglądać można było w piątki o godz. 20.00 w okresie od 4 września 2015 roku do 15 lipca 2016 roku. Średnia widownia publicystycznego programu wyniosła 496 tys. osób, co przełożyło się na 3,47 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i 1,84 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - pokazują przygotowane dla portalu Wirtualnemedia.pl dane Nielsen Audience Measurement.
Najpopularniejsze wydanie programu Konrada Piaseckiego w minionym sezonie wyemitowane zostało 18 grudnia ub.r. Obejrzało je 956 tys. widzów. Tego dnia gościem magazynu był prof. Andrzej Rzepliński.
Topowe wydania „Piaskiem po oczach”
Data |
Start |
Koniec |
Wszyscy 4+ |
|
AMR |
SHR % |
|||
18-12-2015 |
19:59:57 |
20:38:54 |
956 313 |
6,15% |
15-07-2016 |
20:02:04 |
20:33:20 |
733 780 |
5,92% |
29-01-2016 |
20:00:12 |
20:21:38 |
729 754 |
4,73% |
W czasie nadawania audycji stacja TVN24 przegrywała walkę o widza z TVP Info. Stacja ta emitowała w tym paśmie „Dziś wieczorem” oraz „Forum”, co przekładało się na 3,97 proc. udziału. Trzecie miejsce zajął Polsat News („To był dzień”; 0,67 proc.).
Wśród widzów w grupie komercyjnej stacja TVN24 miała jednak wyższy wynik od TVP Info.
Widownia programu na tle konkurencji
Stacja |
Wszyscy 4+ |
16-49 |
||
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
|
TVP INFO |
568 825 |
3,97% |
66 033 |
1,26% |
TVN24 - Piaskiem po oczach |
496 376 |
3,47% |
96 418 |
1,84% |
Polsat News |
95 364 |
0,67% |
21 851 |
0,42% |
Udział TVN24 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w I półroczu br. wyniósł 3,63 proc.
Dołącz do dyskusji: 500 tys. widzów „Piaskiem po oczach”. TVN24 przegrał z TVP Info
Podajcie jasny wynik
A nie te wygibasy