80 procent Amerykanów wie czym są blogi
8 na 10 Amerykanów wie co oznacza pojęcia 'blog'. Blisko połowa je czyta, niektórzy nawet codziennie - wynika z badania Marketing Daily.
Jak informuje serwis MediaPost Publications, większą aktywność w blogosferze wykazują osoby młode.
Z badania wynika, że prawie 90 procent badanych w wieku od 25 do 34 lat wie czym jest blog, w porównaniu do 64,5 procenta osób powyżej 65. roku życia.
Z kolei 78,4 procenta respondentów z grupy wiekowej od 18 do 24 lat odwiedza blogi, w porównaniu do zaledwie 44,7 procenta w przypadku starszych Amerykanów.
Tymczasem z lipcowego badania firmy eNation wynika, że w blogach tkwi duży potencjał reklamowy. Spośród respondentów tego badania, którzy czytują blogi, 43,2 procenta dostrzegło w nich reklamy, a 30 procent z tej grupy dodatkowo na nie kliknęło. W grupie wiekowej od 18 do 24 lat odsetek osób, które dostrzegły reklamy na odwiedzanych blogach, wyniósł 61,2 procenta.
źródło: MediaPost Publications
Dołącz do dyskusji: 80 procent Amerykanów wie czym są blogi