SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

84 tys. widzów reality-show Natalii Siwiec. Będzie druga edycja?

Premierowe odcinki reality-show Natalii Siwiec oglądało w Vivie średnio 84 tys. widzów. Program dał stacji pozycję lidera wśród kanałów dla młodzieży. Viva rozważa nakręcenie drugiej serii show.

W programie „Enjoy The View <3 Natalia” widzowie mogli śledzić życie Natalii Siwiec, a także jej męża, rodziców, siostrę oraz najbliższych przyjaciół. Reality-show Viva pokazywała w niedziele o godz. 22.00, w okresie od 9 lutego do 13 kwietnia 2014 roku.

Średnia oglądalność 10 odcinków programu wyniosła 84 tys. widzów. Przełożyło się to na 0,63 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 0,92 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. Natomiast w grupie docelowej stacji, czyli wśród osób w wieku od 13 do 29 lat udział wynosił 2,28 proc.

Największym zainteresowaniem cieszył się drugi odcinek reality-show, pokazany 16 lutego br. Oglądało go 135 tys. osób.

Widownia topowych odcinków „Enjoy The View <3 Natalia”

Data

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

16-02-2014

                134 646

1,03%

02-03-2014

                108 359

0,81%

09-03-2014

                  95 624

0,73%

W paśmie nadawania premierowych odcinków formatu Viva Polska była zdecydowanym liderem oglądalności wśród stacji telewizyjnych dla młodzieży. Na drugim miejscu z udziałem wynoszącym już tylko 0,29 proc. plasowała się Eska TV, dalej znalazły się 4fun.tv (0,19 proc.) i MTV Polska (0,18 proc. ). Z kolei w grupie widzów w wieku od 16 do 49 lat kolejność stacji była taka sama.

Oglądalność programu na tle konkurencji

Stacha

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

Viva Polska

               83 811   

0,63%

0,92%

MTV Polska

               23 279

0,18%

0,31%

Eska TV

               38 938

0,29%

0,39%

4fun.tv

               25 676

0,19%

0,37%

Reality-show Natalii Siwiec notował zdecydowanie wyższe udziały od średniego dobowego udziału Vivy. W lutym br. wynosił on bowiem 0,15 proc., a w marcu br. - 0,14 proc.

- Jesteśmy bardzo zadowoleni z wyników programu. Nie tylko premiery, ale i powtórki oglądały się dobrze - mówi nam Marta Hopfer, PR manager kanału Viva Polska. - Mamy na koncie też sukces socialowy - wprowadziliśmy nowość w trackie programu - live tweeting (życzenia dla Natalii) i dzięki temu dwukrotnie hashtag #lovenatalia trafił do polskich trendów na Twitterze - dodaje Hopfer.

Stacja rozważa realizację drugiej edycji „Enjoy The View <3 Natalia”, ale finalna decyzja jeszcze nie zapadła.

Za produkcję wykonawczą programu odpowiadała firma Future Gate.

>>> Natalia Siwiec i Radosław Majdan będą reklamować piwo Warka

Dołącz do dyskusji: 84 tys. widzów reality-show Natalii Siwiec. Będzie druga edycja?

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Iza
Oto jak się przekuwa porażkę, wręcz klapę w sukces. Widać jak widownia spadała na łeb na szyje po pierwszych 3 odcinkach, potem juz nie podają, pewnie oscylowało wokół 30 tys. Program nudny, bez polotu, sztuczny do bólu. To juz Milosc na bogato była ciekawsza, w swoich kategoriach rzecz jasna.
0 0
odpowiedź
User
dfdaf
Wiedziałem że polacy łykają medialną papkę jak młode pelikany, ale żeby oglądać takie gówno ?
0 0
odpowiedź
User
uju
wieś tańczy wieś śpiewa... żenada dla półmózgów
0 0
odpowiedź