SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Abstrachuje TV, Stuu, Sarsa i Gang Albanii z polskimi hitami na YouTubie - ponad miliard odtworzeń „See You Again” (Top 40)

W br. polscy użytkownicy YouTube’a z klipów niemuzycznych najwięcej razy oglądali filmiki youtuberów Abstrachuje TV, Stuu, Cyber Mariana i SA Wardęgi, a z rodzimych teledysków - te Sarsy i Gangu Albanii. W skali globalnej jedynym klipem z ponad miliardem odtworzeń jest teledysk do piosenki „See You Again” z „Szybkich i wściekłych 7”.

W tegorocznym zestawieniu YouTube Rewind najpopularniejszymi filmikami niemuzycznymi wśród polskich użytkowników YouTube’a okazały się dwa klipy Abstrachuje TV: „Lata 90. vs dzisiaj” i „W świecie kawalerów”. Każdy z nich zanotował nieco ponad 4 mln obejrzeń. Co ciekawe, oba zostały zrealizowane we współpracy z reklamodawcami: pierwszy był związany z powrotem piwa EB na rynek, a partnerem drugiego była sieć telekomunikacyjna Play.

 

Kolejne trzy miejsca zajęły filmiki innych youtuberów: Stuu, Cyber Mariana i Sylwestra Wardęgi. Dwa pierwsze materiały obejrzano więcej razy niż sklasyfikowane wyżej klipy Abstrachuje TV, przy czym w rankingu YouTube Rewind wzięto pod uwagę tylko odtworzenia z Polski, a także liczbę udostępnień, komentarzy i pozytywnych ocen.

W drugiej części zestawienia znalazły się materiały innych twórców internetowych: klip reZigiusza, jeden z odcinków „Blok Ekipy”, a także spot z youtuberami z letniej kampanii Coca-Coli pod hasłem „#DajCalusa”. Ranking uzupełniają fragmenty programów Telewizji Polskiej: występ Kabaretu Skeczów Męczących i piosenka Krzysztofa Iwaneczko z „The Voice of Poland”.

Wśród teledysków muzycznych na YouTubie najpopularniejsze w Polsce w br. były „Love Me Like You Do” Ellie Goulding, „Naucz mnie” Sarsy, „Lean On” Major Lazer & DJ Snake. W czołowej dziesiątce są dwa klipy Gangu Albanii („Dla prawdziwych dam” i „Albański raj), a także innych polskich wykonawców: Natalii Nykiel i zespołu Enej. Ich statystyki są wielokrotnie wyższe niż filmików niemuzycznych - „Naucz mnie” zanotowało ponad 35 mln obejrzeń, „Albański raj” - 28 mln, a „Bądź duży” - 26 mln.

>>> YouTube Rewind 2014: Pies-pająk Wardęgi najpopularniejszym klipem na świecie, w Polsce przegrał z „Hera koka hasz LSD” (TOP 40)

Na całym świecie najchętniej oglądanym filmikiem nie muzycznym na YouTubie okazał się „Watch Me (Whip/Nae Nae) #WatchMeDanceOn” z pokazem umiejętności tanecznych 4-letniej dziewczynki do piosenki w wykonaniu Silentó. Filmik obejrzano 116 mln razy.

W rankingu znalazło kilka klipów twórców internetowych, fragmentów telewizyjnych programów rozrywkowych (m.in. brytyjskiej edycji „Mam talent”, talk-show Jimmy’ego Fallona i Jimmy’ego Kimmela) oraz reklama gry „Clash of Clans”. Zanotowały one od ok. 30 mln do 80 mln wyświetleń.

Z kolei globalnym hitem muzycznym na YouTubie była piosenka „See You Again” w wykonaniu Wiza Khalify i Charliego Putha promująca film „Szybcy i wściekli 7”. Teledysk do niej obejrzano 1,2 mld razy, podczas gdy zajmujące kolejne miejsca klipy „Sugar” Maroon 5, „Love Me Like You Do” Ellie Goulding i „Lean On” Major Lazer & DJ Snake wyświetlano po 800-900 mln razy. Natomiast teledysk do nowej piosenki Adele „Hello” w niecałe półtora miesiąca zanotował prawie 650 mln obejrzeń.

 

Na kolejnych podstronach prezentujemy pełne listy najpopularniejszych klipów niemuzycznych i teledysków na YouTubie w 2015 r. - w Polsce i na całym świecie

Dołącz do dyskusji: Abstrachuje TV, Stuu, Sarsa i Gang Albanii z polskimi hitami na YouTubie - ponad miliard odtworzeń „See You Again” (Top 40)

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
msp1975
PSY Gangnam Style 2 469 316 997 to chyba więcej niż MIliard.
0 0
odpowiedź
User
K
@msp1975, to liczba wyświetleń w tym roku.
0 0
odpowiedź
User
s
co za chłam, ta cywilizacja upada
0 0
odpowiedź