Ad Meritum sprzedaje reklamy w prasie polonijnej
Dom sprzedaży reklam prasowych Ad Meritum wprowadził do ofertypakiet sześciu tytułów prasowych wydawanych w Stanach Zjednoczonychi kierowanych do tamtejszej polonii.
Pakiet składa się z najpopularniejszych gazet polskojęzycznych wUSA takich jak "Program", "Express Chicago", "Dziennik Związkowy"(dostępne na terenie 40 miast metropolii Chicago), "Super Express","Polska Gazeta" i "Nowy Dziennik" (dystrybuowane w Nowym Jorku, NewJersey, Massachusetts, Connecticut, Pennsylvanii). Tytuły ukazująsię sześć razy w tygodniu z wyjątkiem "Programu", który jesttygodnikiem. Traktują głównie o bieżących wydarzeniach z kraju i zeświata, a także z życia polonii. Łączny nakład pism wchodzących wskład pakietu wynosi ponad 130 000 egz.
Jak informuje Ad Meritum, polonia amerykańska w metropoliiChicago liczy blisko milion osób, a w Nowym Jorku 600 tys.Czytelnikami tytułów z pakietu są kobiety i mężczyźni w wieku 18-64lata, pracujący m.in. w branży usługowej, budowlanej czytransportowej.
Spółka ofertę reklamową kieruje do firm, którym zależy promocjii pozyskaniu klientów poza granicami Polski. Potencjalnychreklamodawców widzi m.in. w branży nieruchomości, najmu samochodów,linii lotniczych, operatorów komórkowych (roaming), urzędów miastczy właścicieli znanych eksportowych polskich marek.
Pozyskiwaniem reklam do sześciu tytułów wydawanych za Oceanemzajmie się trzyosobowy zespół handlowców, pracujący również narzecz Tygodnika Angora.
Dołącz do dyskusji: Ad Meritum sprzedaje reklamy w prasie polonijnej