Adidas pokazuje, jak Chiny wspierają olimpijczyków (wideo)
W najnowszym spocie telewizyjnym udostępnionym w Chinach Adidas pokazuje, jak obywatele tego kraju wspierają swoich zawodników uczestniczących w olimpiadzie. Reklama zatytułowana "Odliczanie" jest częścią globalnej kampanii koncernu związanej z igrzyskami.
Adidas rozpoczął końcowy etap swojej kampanii reklamowej związanej z Olipmiadą w Pekinie, udostępniając w Chinach minutowy spot telewizyjny. Przygotowany przez agencję TBWA China filmik zatytułowany "Odliczanie" pokazuje zwykłych obywateli tego kraju wykonujących te same ruchy i gesty jak chińscy zawodnicy. Adidas chce w ten sposób podkreślić wsparcie i jednocześnie presję ze strony Chińczyków na reprezentujących ich sportowców.
Ostatni spot reklamowy to końcowy etap kilkuletniej kampanii reklamowej Adidasa związanej z Igrzyskami w Pekinie. Firma jest też jednym z głównych sponsorów Olimpiady, wspierając zawody łączną kwotą 60 mln dolarów. Jednak te duże inwestycje marketingowe już zaczęły się spłacać: w pierwszym półroczu 2008 roku sprzedaż produktów Adidasa w Chinach wzrosła o 60 proc., a do końca 2010 roku ma osiągnąć według szacunków firmy miliard dolarów.
Natomiast w pozostałych krajach koncern odzieżowy udostępnił serię spotów o wspólnym tytule "Złoto nigdy nie zostaje podane". W poszczególnych filmach reklamowych występują gwiazdy światowego sportu, które przedstawione zostają na tle obiektów olimpijskich w Pekinie.
Dołącz do dyskusji: Adidas pokazuje, jak Chiny wspierają olimpijczyków (wideo)