Adv.pl z licencją na technologię rozszerzonej rzeczywistości
Agencja Adv.pl uzyskała od francuskiej firmy Total Immersion wyłączną licencję na zaawansowane rozwiązania rozszerzonej rzeczywistości. Ta technologia łączy w czasie rzeczywistym świat realny z generowanym komputerowo.
W ramach zawartej właśnie umowy agencja interaktywna Adv.pl ma wyłączną licencję na dostarczanie polskim odbiorcom zaawansowanych rozwiązań rozszerzonej rzeczywistości opracowanych przez francuską firmę Total Immersion. Ta technologia, znana również jako augmented reality, pozwala prezentować konsumentom przekazy marketingowe łączące w czasie rzeczywistym świat realny z generowanym komputerowo za pomocą dowolnych nośników, m.in. samych produktów i ich opakowań.
- Dotychczasowe zastosowania komercyjne rozszerzonej rzeczywistości w Polsce korzystały z darmowych bibliotek technologicznych, w związku z czym cechowały się bardzo ograniczonymi możliwościami formy, miejsca i technologii - opisuje Antoine Brachet, indirect channel manager w Total Immersion. - Natomiast nasze rozwiązania można zastosować w każdym kanale komunikacji marketingowej: punktach sprzedaży, eventach, e-marketingu, reklamie prasowej oraz innych punktach styku konsumenta z marką - dodaje.
Zaawansowane technologie rozszerzonej rzeczywistości dają również możliwość rozpoznawania twarzy konsumenta oraz innych obiektów ruchomych. Dzięki tym rozwiązaniom Adv.pl tworzy na razie gry i aplikacje mobilne wykorzystywane w promocji miast, muzeów oraz na rynku nieruchomości.
Dołącz do dyskusji: Adv.pl z licencją na technologię rozszerzonej rzeczywistości