SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Afekt dla Danone

Do połowy marca potrwa nowa promocja konsumencka jogurtów Danone pod nazwą 'Niezapominajka'.

Działania skierowane są do rodzin z dziećmi. Na wieczkach jogurtów umieszczone są symbole niezapominajek, których liczba zależy od rodzaju i gramatury produktu. W promocji przewidziane są nagrody pieniężne. Codziennie losuje się 20 wygranych o wartości 100 PLN, a raz w tygodniu nagrodę główną, kartę płatniczą  o wartości 10 000 PLN. Rodzinny charakter podkreśla dodatkowa nagroda - gra planszowa dla pierwszych 200 zgłoszeń każdego dnia. Promocją objęte są jogurty Pyszny, Aksamitny i Owoce XL.
 
Koncept akcji jest elementem długoterminowej strategii promocyjnej i podkreśla korzyści dla zdrowia wynikające z codziennej konsumpcji jogurtów Danone.
 
„Niezapominajka” jest kontynuacją ubiegłorocznej, zakończonej dużym sukcesem promocji pod nazwą „Stokrotka”.
 
Afekt odpowiada za kompleksową realizację projektu. Agencja współpracuje z Danone od 2001 r. Promocja konsumencka  „Brzechwa dla całej rodziny” przygotowana przez Afekt dla jogurtów Danone została wyróżniona Złotą Strzałą 2004.
 
Budżet został pozyskany w wyniku wygranego przetargu.

Dołącz do dyskusji: Afekt dla Danone

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl