Agora wydaje “Filmowy. Magazyn do czytania”
“Filmowy. Magazyn do czytania” - to nowy kwartalnik Agory, którego pierwszy numer ukaże się w środę 28 marca br. Poświęcony zagadnieniom dotyczącym kina i kultury magazyn przygotowała redakcja “Gazety Wyborczej”.
- „Filmowy” to przewodnik po świecie kina rozumianego jako masowa rozrywka, oceniający także wpływ filmów na wiele dziedzin naszego życia - m.in. politykę, biznes i obyczaje - opisuje nowy tytuł wydawca.
Tematem wiodącym pierwszego wydania „Filmowego. Magazynu do czytania” są seriale - w piśmie znaleźć będzie można informacje o najpopularniejszych i najciekawszych produkcjach. Czytelnicy znajdą w kwartalniku także wywiady z Dustinem Hoffmanem, Weroniką Rosati, Markiem Kondratem i Nickiem Nolte, opis 10 filmów z lat 70., które polecają Tadeusz Sobolewski i Jacek Szczerba, przegląd premier kinowych i DVD nadchodzącego kwartału, sekcję poświęconą filmom dokumentalnym, zapowiedzi krytyków pod hasłem „Filmy, na które czekam”.
Nowy magazyn Agory przygotowali redaktorzy i dziennikarze związani z działem kultury „Gazety Wyborczej”. Redaktorem naczelnym tytułu jest Włodzimierz Nowak, a w jego zespole znaleźli się: Joanna Derkaczew, Paweł Felis, Paweł Goźliński, Wojciech Krzyżaniak, Łukasz Grzymisławski, Wojciech Orliński, Tadeusz Sobolewski, Maja Staniszewska, Jacek Szczerba, Jerzy Wójcik i Magdalena Żakowska. Szatę graficzną opracowali Maciej Kałkus i Piotr Stańczak.
„Filmowy. Magazyn do czytania” ukaże się w objętości 100 stron i w nakładzie 90 tys. egz.. Wydanie pojawi się w sprzedaży w dwóch wersjach: podstawowej w cenie 9,99 zł oraz razem z premierową płytą DVD z filmem Marka Koterskiego „Baby są jakieś inne” w cenie 29,99 zł.
Premierę „Filmowego” wspiera kampania promocyjna prowadzona w stacjach telewizyjnych (ogólnopolskie i niszowe), Radiu Tok FM, kinach sieci Helios i Cinema City, na stronach internetowych (m.in. Onet.pl, Filmweb.pl, serwisy z grupy Gazeta.pl) oraz na ekranach CityINFOtv AMS w warszawskim metrze, a także poprzez autopromocję w „Gazecie Wyborczej” i jej dodatkach, w dzienniku „Metro" oraz na Wyborcza.pl. Kreację kampanii przygotowała agencja Bardzo, za zakup mediów odpowiadał Starlink.
Dołącz do dyskusji: Agora wydaje “Filmowy. Magazyn do czytania”
pozdrawiam,
Borys