SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Akcja „Ostatni Twój Weekend” z międzynarodową nagrodą Print Innovation

Projekt „Ostatni Twój Weekend” dostał pierwszą nagrodę w konkursie Print Innovation Awards 2019. To jedyny polski projekt doceniony przez jury tego konkursu.

Okładka ostatniego wydania "Twojego Weekendu" Okładka ostatniego wydania

„Ostatni Twój Weekend” to wspólny projekt portalu Gazeta.pl, BNP Paribas, Mastercard i agencji VMLY&R Poland. Jury mu złoto w kategorii Redesigned Products.

Międzynarodowy konkurs Print Innovation Awards organizowany jest przez stowarzyszenie WAN-IFRA. Nagradzane w nim są najbardziej innowacyjne gazety i czasopisma oraz usługi drukarskie na świecie. Złota statuetkę dla akcję „Ostatni Twój Weekend” 8 października odbiorą twórcy ostatniego wydania magazynu.

 

To już kolejne międzynarodowe wyróżnienie dla tego projektu. W czerwcu kampania została nagrodzona Grand Prix na festiwalu reklamowym w Cannes w kategorii Glass: The Lion for Change oraz nagrodą Tytanowego Lwa.

„Twój Weekend” był najdłużej ukazującym się w Polsce magazynem erotycznym. W grudniu ub.r. w serwisie Allegro ukazało się ogłoszenie o sprzedaży tytułu.

Zespół portalu Gazeta.pl wraz z partnerami: BNP Paribas, Mastrecard i agencją VMLY&R Poland zdecydował się go kupić po to, aby przygotować ostatnie wydanie „Twojego Weekendu", będące zaczynem dyskusji o wizerunku płci, relacjach partnerskich, równouprawnieniu i o tym, jak codziennie wprowadzać je w życie. Ostatnie wydanie magazynu wypełniły, w nawiązaniu do oryginalnego układu pisma i nazw rubryk, treści promujące równość praw i szans obu płci.

Dołącz do dyskusji: Akcja „Ostatni Twój Weekend” z międzynarodową nagrodą Print Innovation

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl