SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Aleksandra Kasprzyk i Cyber Marian z zabiegami pielęgnacyjnymi dla sprzętu w reklamach Orange Love (wideo)

W ramach kampanii Orange Love, nowej oferty Orange Polska, emitowane są spoty z udziałem youtubera Cyber Marian oraz modelki i youtuberki Aleksandry Kasprzyk. Hasło przewodnie akcji, przygotowanej przez agencję VML Poland, to refren piosenki „All you need is love”.

Spoty z kampanii pokazują, jak youtuber Cyber Marian oraz Aleksandra Kasprzyk, modelka i piosenkarka znana m.in. z „The Voice of Poland” i kanału youtube’owego Mishon, mocno niestandardowo opiekują się urządzeniami dostępnymi w ramach oferty Orange Love. Cyber Marian kładzie maseczkę na smartfonie, a Kasprzyk kąpie telewizor oraz robi masaż laptopowi.

W spotach słychać refren piosenki „All you need is love” będącej motywem całej kampanii reklamującej Orange Love. W głównym spocie tę piosenkę śpiewają dzieci podziwiane przez dorosłych.

Oferta Orange Love obejmuje usługi telefonii komórkowej i stacjonarnej, internetu światłowodowego i telewizji cyfrowej. Jest dostępna zarówno w wersji dla klientów indywidualnych, jak i firm.

Za kreację kampanii odpowiada agencja VML Poland. Akcja jest realizowana głównie na YouTubie oraz innych portalach społecznościowych, w formie spotów i animacji GIF.

Orange Polska od dłuższego czasu prowadzi działania reklamowe z udziałem twórców internetowych. W drugiej połowie ub.r. oferta Orange na Kartę była promowana w miniserialu z udziałem twórców kanałów youtube’owych Abstrachuje TV, Cyber Marian, Mishon i Madeline Gavi. Natomiast niedawno Cyber Marian, Krzysztof Gonciarz i Arlena Witt zachęcali do rejestrowania numerów prepaidowych w Orange.

Według danych Kanar Media w całym ub.r. cennikowe wydatki reklamowe Orange Polska w mediach pozainternetowych wyniosły 523,2 mln zł, o 13,6 proc. mniej niż rok wcześniej.

Dołącz do dyskusji: Aleksandra Kasprzyk i Cyber Marian z zabiegami pielęgnacyjnymi dla sprzętu w reklamach Orange Love (wideo)

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Gigi
Matko Boska!nawet trudno to komentowac.co oni wyrabiają z ta marka.dramat!
0 0
odpowiedź
User
gg
Dno. Gdyby nie burd ello w strukturach tego telekomu odpowiedzialni za produkcje tego gniota powinni dostac dozywotni zakaz zajmowania sie promocja czegokolwiek
0 0
odpowiedź
User
wincey & wincey
czy wasi klienci to sami debile?
0 0
odpowiedź