SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Allegro reklamuje się jako „ciekawsza strona książek”

Trwa kampania Allegro.pl reklamująca dostępną w serwisie ofertę książkową. Akcję, prowadzoną w internecie i radiu, przygotował dział kreatywny Grupy Allegro.

Kampania oferty książkowej na Allegro.pl podkreśla jej różnorodność - w reklamach prezentowane są zarówno hity i bestsellery, jak też tytuły trudno dostępne. Akcja zachęca odbiorców do odwiedzenia kategorii „Książki i Komiksy” serwisu i znalezienia czegoś dla siebie.

Przypomnijmy, że w styczniu br. wszystkie strony Grupy Allegro odwiedziło 11,5 mln użytkowników, a samo Allegro.pl - 10,7 mln (zobacz szczegółowe wyniki Megapanelu PBI/Gemius). Według danych serwisu jednocześnie jest w nim wystawionych średnio 1, 8 mln ofert książkowych.


 

Działania reklamowe - prowadzone pod hasłem „Allegro - ciekawsza strona książek”, a zaplanowane do 8 kwietnia - obejmują radio (Roxy FM, Złote Przeboje, Blue FM, TOK FM, Radio Eska, Radio Plus, Radio Wawa, Radio Planeta, AntyRadio, RMF FM, Trójka) oraz internet (m.in. Onet.pl, Interia.pl, o2.pl, Gazeta.pl, WP.pl, GG, Demotywatory.pl, Kwejk.pl). Akcję we własnym zakresie przygotował dział kreatywny Grupy Allegro.

Dołącz do dyskusji: Allegro reklamuje się jako „ciekawsza strona książek”

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Allegrowicz.
Amazon nadchodzi :)
0 0
odpowiedź
User
allegrowicz
Czy ktoś jest w stanie podać tytuł książki z reklamy
"odebrano sygnal z planety kepler"
0 0
odpowiedź