Ania Przybylska ujawnia 'sekret zimowego makijażu' Astor
Pod hasłem 'Sekret zimowego makijażu Ani Przybylskiej' trwa promocyjno-wizerunkowa kampania Astor. Akcja wykorzystująca wizerunek aktorki prowadzona jest w internecie, prasie i punktach sprzedaży.
Promocyjno-wizerunkowa kampania "Sekret zimowego makijażu Ani Przybylskiej" reklamuje nie tylko markę Astor, lecz także promocję cenową należących do niej produktów i towarzyszący temu konkurs "Postanowienia noworoczne". W jego ramach pod adresem www.swiatastor.pl internautki mogą ujawniać swoje plany i marzenia związane z nadchodzącym rokiem, a te, które uzyskają najwięcej głosów innych użytkowników, zostaną nagrodzone. Zarówno konkurs, jak i promująca go kampania reklamowa, skierowane są do kobiet w wieku 25-35 lat, które prowadzą aktywny styl życia, dbają o własny wygląd i zwracają uwagę na nowinki modowe i kosmetyczne.
Akcja promująca ten konkurs i samą markę Astor prowadzona jest od 28 listopada w prasie kobiecej, internecie (portale społecznościowe, kobiece i lifestylowe) oraz punktach sprzedaży (drogerie Natura, sklepy Rossman, wybrane hipermarkety i sklepy detaliczne).
Kreację i strategię kampanii zaplanowanej do 16 stycznia przygotowała agencja marketingu i sprzedaży SF1, natomiast planowaniem oraz zakupem mediów zajął się dom mediowy Mediaedge:cia.
Dołącz do dyskusji: Ania Przybylska ujawnia 'sekret zimowego makijażu' Astor