SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Animowano-pornograficzny spot reklamowy na jubileusz Diesela (wideo)

Marka odzieżowa Diesel z okazji 30-lecia istnienia rozpoczęła kontrowersyjną kampanię reklamową. Udostępniony w internecie spot łączy ujęcia ze starych filmów pornograficznych i wstawki animowane zakrywające w zabawny sposób niecenzuralne treści.

W kampanii rozpoczynającej się pod hasłem "Dirty Thirty"(Brudna Trzydziestka) marka odzieżowa Diesel świętuje jubileusz swojego istnienia i promuję linię ubrań o takiej nazwie. Kontrowersje budzi użyty w akcji spot, w którym do ujęć z filmów pornograficznych z lat 80. wmontowano animowane elementy w zabawny sposób zakrywające niecenzuralne treści. Pod koniec mającego mimo to wyraźnie obsceniczną wymowę filmiku pojawia się data 11 października, kiedy do sklepów trafi jubileuszowa kolekcja ubrań Diesel, a jedna z aktorek mówi: "To będzie prawdopodobnie najlepsza impreza urodzinowa w całym twoim życiu".




Stylizacji na film pornograficzny dopełnia opatrzenie filmu symbolami XXX i NSFW oznaczającymi odpowiednio treści niecenzuralne i nieodpowiednie do oglądania w pracy w obecności osób trzecich. Kontrowersyjna kampania, którą przygotowała agencja Viral Factory, ma oprócz budowania wizerunku Diesela jako marki nieprzewidywalnej promować organizowany przez nią cykl jubileuszowych imprez.

Warto przypomnieć, że poprzednia niekonwencjonalna akcja reklamowa Diesla zdobyła grand prix na festiwalu w Cannes. Kampania prezentowała dwie dziewczyny, które okradły sklep z ubraniami tej marki, porwały chłopaka i zamknęły się w pokoju hotelowym, i zachęcała internautów przez pięć dni do oglądania bezpośredniej transmisji z pomieszczenia i głosowania, co te trzy osoby mają na siebie włożyć.

Dołącz do dyskusji: Animowano-pornograficzny spot reklamowy na jubileusz Diesela (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl