SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Apetyt na życie” nie jest hitem

Nowy obyczajowy serial TVP 2 „Apetyt na życie” po czterech odcinkach ma tylko 1,08 mln widzów, czyli znacznie mniej niż propozycje głównych konkurentów Dwójki.

Serial nadawany jest od marca br. w nowym paśmie serialowym - w poniedziałki i wtorki o 18.45. Po czterech epizodach jego udział w rynku w grupie 4+ wynosi 7,37 proc., a w grupie komercyjnej 16-49 jest jeszcze niższy, bo kształtuje się na poziomie 6,41 proc. - wynika z danych AGB Nielsen Media Research dla portalu Wirtualnemedia.pl. W analogicznym okresie ub.r. w tym paśmie TVP 2 miała prawie dwa razy lepsze wyniki, bowiem oglądało ją 1,96 mln widzów, a udział kanału wynosił odpowiednio 13,42 proc. i 10,01 proc.

W czasie emisji „Apetytu na życie” Dwójka wypada pod względem udziału w rynku znacznie słabiej niż jej główni konkurenci. Liderem pasma jest TVN, który pokazuje wtedy „Detektywów” i „Fakty”, osiągając 26,23 proc. udziału., na drugim miejscu plasuje się TVP 1 („Jaka to melodia?”, „Wieczorynka”; 25,53 proc.), a na trzecim - Polsat („Wydarzenia”; 19,72 proc.).

Z danych telemetrycznych wynika, że serial będący w założeniu produkcją wielkomiejską śledzą głównie kobiety, widzowie powyżej 45. roku życia, mieszkańcy wsi i małych miast oraz osoby z wykształceniem podstawowym i średnim.

Mimo nie najlepszych wyników oglądalności, na razie TVP 2 nie zamierza zmieniać pory emisji „Apetytu na życie”.

Widownia „Apetytu na życie” odcinek po odcinku

  Wszyscy 4+ 16-49
Data AMR SHR % SHR %
01-03-2010 1 296 890 8,47% 7,30%
02-03-2010 1 134 097 7,88% 6,50%
08-03-2010 783 018 5,55% 4,49%
09-03-2010 1 101 885 7,49% 7,19%
średnia 1 077 894 7,37% 6,41%


Oglądalność konkurencji w czasie emisji serialu

  Wszyscy 4+ 16-49
Stacja AMR SHR % SHR %
TVN 3 837 819 26,23% 23,83%
TVP 1 3 709 214 25,35% 24,13%
Polsat 2 885 510 19,72% 19,93%
TVP 2 – Apetyt na życie 1 077 894 7,37% 6,41%


Profil widowni „Apetytu na życie”

  ADH % AFF
Płeć Mężczyźni 34,98% 73
  Kobiety 65,02% 125
Wiek  4-9 1,32% 22
   10-15 3,70% 53
  16 - 19 3,86% 67
  20 - 24 2,03% 25
  25 - 29 3,54% 40
  30 - 34 3,75% 46
  35 - 39 5,73% 81
  40 - 44 6,38% 99
  45 - 49 8,58% 121
  50 - 54 10,91% 132
  55 - 59 10,20% 135
  60+ 39,99% 205
Wlk. miasta Wieś 44,08% 113
  < 50 tys. 26,09% 108
  50-100 tys. 6,49% 76
  100-200 tys. 5,37% 67
  > 200 tys. 17,96% 88
Zawód Top management 5,31% 68
  Pracownicy średniego szczebla 10,82% 75
  Pracownicy fizyczni i rolnicy 17,41% 86
  Emeryci 47,13% 189
  Inni 19,34% 59
Wykształcenie Podstawowe 52,81% 115
  Średnie 32,89% 111
  Wyższe 9,29% 81
  Inne 5,02% 39


 

Dołącz do dyskusji: „Apetyt na życie” nie jest hitem

13 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
NINA
KIEPSKI SERIALINA
0 0
odpowiedź
User
widz
Ja w tym czasie oglądam Fakty ;)
0 0
odpowiedź
User
gigli
Bo to "Teraz albo nigdy" przeniesione do TVP. Ile można oglądać plastikowych ludzi i ich plastikowe problemy.
0 0
odpowiedź